Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
.



DBK zei:ik heb zo het meisje van mijn dromen misgelopen omdat ik dacht dat zij mij totaal niet zag zitten, achteraf heb ik gehoord dat zij ook een serieus oogje op mij had, nu is het te laat
Nooby007 zei:Lolz da ziet ge gwn eh, als ge wilt weten of een meiske iets voelt voor u ofzo zal ze wss opvallend meer naar u richting kijken of proberen om een soort van oogcontact te maken, want meestal willen ze het niet laten opvallen omdat ze ook wel een beetje schrik hebben dat het niet wederzijds zou zijn![]()
." 
LugeR zei:Ik heb altijd een lelijk wijf achter mij lopen![]()
maxiimE zei:tip: maak geen vrienden...ga er direct voor (eens vrienden altijd vrienden)
"
?
Firefoxbt zei:je hebt er zelf die doen alsof ze geen interesse hebben uit schrik om afgewezen te worden, terwijl jij daar zit van "damn, als die nu maar es interesse in me had."
![]()
:applause:switchblade zei:Einstein was zo'n slim mens, en zelfs hij kon de vrouw niet doorgronden, dus waarom zou ik er dan aan beginnen?![]()

Meer woorden zijn daar eigenlijk niet aan vuil te maken.
Hij was misschien meester van de logica, maar ook van de vrouw.. het onlogische?switchblade zei:Einstein was zo'n slim mens, en zelfs hij kon de vrouw niet doorgronden, dus waarom zou ik er dan aan beginnen?![]()
Glor zei:Echt zo typisch meiskes ih, die kunnen nooit iets vlakaf zeggen, ze zenden altijd signalen uit om u dood aan te ergeren. Dan zijn de vriendinnen der na een maand of 3 pist over hoe je"die overduidelijke lichaamstaal niet had begrepen"
Waarom zeggen meisjes nooit iets, is het een complot? :'(
Tot zover mijn beklag over de vrouwelijke hormonen![]()
(maar is mijn mening hé)Mr_Anderson zei:nja, ge weet ni wa ge moet denke =>
Lacht ze u uit, of lacht ze naar u?
Achja, vorige week was voor mij gewoon achterlijk. Meiske dak heb lere kenne op een meeting. na 2 dage die op mijne msn, die begon zowa redelijk prive te chatte voor et zo te zegge, maat leest da ook, en diene zo heel serieus => Hebde nu nogni door da die u wilt, die kost op de meeting zelfs ni van u lijf blijven ...
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarjaaaa, late we zegge => Tis goe gekome ^^
En nu hope da het goed blijft![]()

Peeceefobie zei:Alleszinds: de meisjestaal is anders dan de mannentaal.

jethroeetvelde zei:vind tog da de vrouwe ma duidelijker mogen zijn ze als die signale zijn toch net iets te moeilijk voor de gaste (alle zeker tog voor my)![]()
