Archief - Ben ik de enigste ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skoran

Legacy Member
Lol mijn huidig lief had niet door dat ik achter die aanzat, zelfs niet nadat ik die had uitgenodigt bij mijn thuis en er duidelijk bij had gezegd: we zijn alleen thuis :p.
Zelfs nadat ik die regelmatig kussen op haar wang gaf had ze het nog niet volledig door :D.
Tot aan the big kiss he, toen had ze het wel door :D;)

Kurobu

Legacy Member
mijn huidige vriendin had het echt goed door eenmaal mijn hand wat hoog op haar bil lag, en mijn mond al hoe op de hare stond :p
dus bijna zoals bij u dus.
kden da vrouwen IMO meer faal angst hebben dan mannen hoor.
aangezien vele wachten tot de man de eerste stap zet :)

ik heb da toch nog nooit mee gemaakt.
ge ziet da toch als iemand heel de tijd achter u gat krost, of constant in u ogen kijkt of naar u zelf ofzo..

good luck met het door hebben ;)

beware

Legacy Member
DBK zei:
ik heb zo het meisje van mijn dromen misgelopen omdat ik dacht dat zij mij totaal niet zag zitten, achteraf heb ik gehoord dat zij ook een serieus oogje op mij had, nu is het te laat

grote ²
achja...

Firefoxbt

Legacy Member
Nooby007 zei:
Lolz da ziet ge gwn eh, als ge wilt weten of een meiske iets voelt voor u ofzo zal ze wss opvallend meer naar u richting kijken of proberen om een soort van oogcontact te maken, want meestal willen ze het niet laten opvallen omdat ze ook wel een beetje schrik hebben dat het niet wederzijds zou zijn :p

je hebt er zelf die doen alsof ze geen interesse hebben uit schrik om afgewezen te worden, terwijl jij daar zit van "damn, als die nu maar es interesse in me had :( ." :D

ubernurd

Legacy Member
Hier is het meestal andersom, alle meisjes lijken wel signalen uit te zenden, en uiteindelijk zien die u niet staan :)

maxiimE

Legacy Member
ik ben echt pro in het te laat door hebben. Of het door hebben en te laat mijn moves uit proberen :)

tip: maak geen vrienden...ga er direct voor (eens vrienden altijd vrienden)

Glor

Legacy Member
Echt zo typisch meiskes ih, die kunnen nooit iets vlakaf zeggen, ze zenden altijd signalen uit om u dood aan te ergeren. Dan zijn de vriendinnen der na een maand of 3 pist over hoe je"die overduidelijke lichaamstaal niet had begrepen:sop:"
Waarom zeggen meisjes nooit iets, is het een complot? :'(
Tot zover mijn beklag over de vrouwelijke hormonen :unsure:

enZiiime

Legacy Member
nja, ge weet ni wa ge moet denke =>

Lacht ze u uit, of lacht ze naar u :p?

Achja, vorige week was voor mij gewoon achterlijk. Meiske dak heb lere kenne op een meeting. na 2 dage die op mijne msn, die begon zowa redelijk prive te chatte voor et zo te zegge, maat leest da ook, en diene zo heel serieus => Hebde nu nogni door da die u wilt, die kost op de meeting zelfs ni van u lijf blijven ...

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarjaaaa, late we zegge => Tis goe gekome ^^

En nu hope da het goed blijft :$

Lethall

Legacy Member
Firefoxbt zei:
je hebt er zelf die doen alsof ze geen interesse hebben uit schrik om afgewezen te worden, terwijl jij daar zit van "damn, als die nu maar es interesse in me had :( ." :D

da em ik ook al es meegemaakt, na een tijd dat te weten gekomen, maar alles is nog goe afgelopen :D :applause:

Inch

Legacy Member
switchblade zei:
Einstein was zo'n slim mens, en zelfs hij kon de vrouw niet doorgronden, dus waarom zou ik er dan aan beginnen? :oink:

't schijnt dat Einstein eigenlijk een kleine tiran thuis was en op zijn zachtst uitgedrukt een vrouwenhater was. :unsure:

Los daarvan: beter luisteren naar uw maten, zeker? Allez ja, ik ben van het principe: "ge moogt het zelf ook komen zeggen." Doen ze het niet: their loss :p Meer woorden zijn daar eigenlijk niet aan vuil te maken.


Overigens ben ik al dik vier jaar samen. En aangezien ik geen moeite meer moet doen... :p

Gamedude

Legacy Member
switchblade zei:
Einstein was zo'n slim mens, en zelfs hij kon de vrouw niet doorgronden, dus waarom zou ik er dan aan beginnen? :oink:
Hij was misschien meester van de logica, maar ook van de vrouw.. het onlogische?

Peeceefobie

Legacy Member
Glor zei:
Echt zo typisch meiskes ih, die kunnen nooit iets vlakaf zeggen, ze zenden altijd signalen uit om u dood aan te ergeren. Dan zijn de vriendinnen der na een maand of 3 pist over hoe je"die overduidelijke lichaamstaal niet had begrepen:sop:"
Waarom zeggen meisjes nooit iets, is het een complot? :'(
Tot zover mijn beklag over de vrouwelijke hormonen :unsure:

Klopt wel denkek, sommige meisjes zijn veel indirecter dan mannen. Ze tonen het eerst met signalen en zeggen het pas ze het nodig vinden... Ik denk zelf dat een meisje soms iets rapper doorheeft dan een man, omdat ze gevoeliger zijn :unsure: (maar is mijn mening hé)

Alleszinds: de meisjestaal is anders dan de mannentaal.

Myst!Q

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
nja, ge weet ni wa ge moet denke =>

Lacht ze u uit, of lacht ze naar u :p?

Achja, vorige week was voor mij gewoon achterlijk. Meiske dak heb lere kenne op een meeting. na 2 dage die op mijne msn, die begon zowa redelijk prive te chatte voor et zo te zegge, maat leest da ook, en diene zo heel serieus => Hebde nu nogni door da die u wilt, die kost op de meeting zelfs ni van u lijf blijven ...

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarjaaaa, late we zegge => Tis goe gekome ^^

En nu hope da het goed blijft :$

:rofl:

Man, ik ga hier toch regelmatig strijk met telenetters hoor ^^
Ondertussen zennek ook al bijna 3 maand samen ^^

Peeceefobie zei:
Alleszinds: de meisjestaal is anders dan de mannentaal.

No shit einstein :eek:

knuppel5

Legacy Member
niet echt een onderwerp om een tread mee te starten vind ik...

jethroeetvelde

Legacy Member
vind tog da de vrouwe ma duidelijker mogen zijn ze als die signale zijn toch net iets te moeilijk voor de gaste (alle zeker tog voor my) :p

Myst!Q

Legacy Member
jethroeetvelde zei:
vind tog da de vrouwe ma duidelijker mogen zijn ze als die signale zijn toch net iets te moeilijk voor de gaste (alle zeker tog voor my) :p

Een vrouw is geen vrouw als ze duidelijk zijn, net daarom zijn een vrouw, omdat ze onduidelijk zijn :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan