MAXXUR
Legacy Member
Hoi,
Ik wist ni precies waar ik dit zou plaatsen (is niet echt een forum voor) dus doe ik het hier maar. Wij hebben bij ons thuis dus dat aanbod om 2/3 (dunno precies) maanden gratis van Belgacom TV te genieten. Nu zie ik op hun site het aanbod staan van "2 maanden gratis ON DEMAND". Het is nu dat eigelijk dat we willen, aangezien er nu bij "on demand" (de films enz) nog steeds een prijs bijstaat, die dus op onze factuur erbij komt; zo is het dus niet gratis...
Iemand een idee hoe deze 2 maanden dan te activeren ? of hebben we die nu al, ook al staat er een prijs bij (en de waarschuwing van "het komt op de factuur")?
(of is het idd zo dat je eender hoe altijd voor films moet betalen)
greets
Ik wist ni precies waar ik dit zou plaatsen (is niet echt een forum voor) dus doe ik het hier maar. Wij hebben bij ons thuis dus dat aanbod om 2/3 (dunno precies) maanden gratis van Belgacom TV te genieten. Nu zie ik op hun site het aanbod staan van "2 maanden gratis ON DEMAND". Het is nu dat eigelijk dat we willen, aangezien er nu bij "on demand" (de films enz) nog steeds een prijs bijstaat, die dus op onze factuur erbij komt; zo is het dus niet gratis...
Iemand een idee hoe deze 2 maanden dan te activeren ? of hebben we die nu al, ook al staat er een prijs bij (en de waarschuwing van "het komt op de factuur")?
(of is het idd zo dat je eender hoe altijd voor films moet betalen)
greets


