cram
Legacy Member
Vandaag Belasting's brief in de bus gekregen,om te betalen natuurlijk.
Ze zijn godver..... vroeg,Heb in Juli juist een aanslag betaald en nu zijn ze er al met de volgende,heeft een mens geen jaar tijd niemeer om geld opzij te leggen of zo,voor de belastingen?En wat zeiden ze minder belastingen????Meer en meer ja.
Dit noem ik burgers pesten.
Ze zijn godver..... vroeg,Heb in Juli juist een aanslag betaald en nu zijn ze er al met de volgende,heeft een mens geen jaar tijd niemeer om geld opzij te leggen of zo,voor de belastingen?En wat zeiden ze minder belastingen????Meer en meer ja.
Dit noem ik burgers pesten.



ad: