Archief - Belastingen zijn vroeg dit jaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cram

Legacy Member
Vandaag Belasting's brief in de bus gekregen,om te betalen natuurlijk.
Ze zijn godver..... vroeg,Heb in Juli juist een aanslag betaald en nu zijn ze er al met de volgende,heeft een mens geen jaar tijd niemeer om geld opzij te leggen of zo,voor de belastingen?En wat zeiden ze minder belastingen????Meer en meer ja.
Dit noem ik burgers pesten.:angry:

LSDsmurf

Legacy Member
Zelf heb ik nog niets gekregen maar er stond in de krant dit weekend dat ze er dit jaar idd uitzonderlijk snel mee zijn :p

ByTEsPaWn

Legacy Member
cram zei:
Vandaag Belasting's brief in de bus gekregen,om te betalen natuurlijk.
Ze zijn godver..... vroeg,Heb in Juli juist een aanslag betaald en nu zijn ze er al met de volgende,heeft een mens geen jaar tijd niemeer om geld opzij te leggen of zo,voor de belastingen?En wat zeiden ze minder belastingen????Meer en meer ja.
Dit noem ik burgers pesten.:angry:

Wie zei er dan minder belastingen? Er is niet eens een regering!!

w00tw00t

Legacy Member
Ze zijn er altijd snel als ge geld willen maar geld krijgen van hun is uitzonderlijk moeilijk :/

Grike

Legacy Member
Yup tis echt erg gesteld.

Ze kunnen u nog van jaren terug pakken met de belastingen asde te weinig betaalt...maar probeer eens geld terug te krijgen van de belastingen dat een paar jaar geleden teveel betaalt is...

Mijn grootmoeder heeft Alzheimers en wat bleek toen mijn ma zich met haar paperassen bezig hield, ze was al jaren duizenden en duizenden euros te veel aan het betalen. Ze ging naar de belasting met de papieren om dit aan te tonen (ook al hebben de belastingen het bewijs zelf) dat ze veel te veel aan het betalen was. Repliek "Joa madammeke, da goa ni, da wor ni terugbetoalt"

w00tw00t

Legacy Member
Grike zei:
Yup tis echt erg gesteld.

Ze kunnen u nog van jaren terug pakken met de belastingen asde te weinig betaalt...maar probeer eens geld terug te krijgen van de belastingen dat een paar jaar geleden teveel betaalt is...

Mijn grootmoeder heeft Alzheimers en wat bleek toen mijn ma zich met haar paperassen bezig hield, ze was al jaren duizenden en duizenden euros te veel aan het betalen. Ze ging naar de belasting met de papieren om dit aan te tonen (ook al hebben de belastingen het bewijs zelf) dat ze veel te veel aan het betalen was. Repliek "Joa madammeke, da goa ni, da wor ni terugbetoalt"

Mogen ze nie maken
ge hebt het toch niet bij da gelaten?

themummy123

Legacy Member
Tis best dat je uw geld niet terugvorderd, maar de volgende keer gewoon iets minder betaald, dan komt het op hetzelfde neer en heb je heel dat gedoe niet nodig...

russian

Legacy Member
Medaphoar zei:
Tis uiteindelijk ook maar geld dat ik indertijd te veel heb betaald.

Idd., eigenlijk ben je beter af wanneer je moet bijbetalen dan omgekeerd.

ashraa

Legacy Member
aangezien ik m'n belastingen heb laten berekenen en nogal een grote zak zal terugkrijgen vermoed ik dat ik niet snel m'n briefje in de bus zal krijgen :sad:

ll cool j

Legacy Member
hier waarschijnlijk hetzelfde na eerste jaar werken uitgerekend en om en bij de 1000euro terugtrekken

cram

Legacy Member
In ieder geval vul ik mijn belastingen niet meer in via taxonweb.
Anders is de kans groot dat ze weer snel mijn rekening maken.
Zal het wel terug opde oude manier doen,op papier en via de post.

$anka

Legacy Member
ik moet ook terugtrekken. zal ook nog wel een tijd moeten wachten wss. de geldwolven :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan