T0M
Legacy Member
Situatie: ~1 week (ik schat zo rond 15 augustus) verzette de Telemeter zich naar een andere vervaldatum namelijk: 23 Augustus. Voorheen had ik vervaldatum 15 Augustus.
Ik was aangenaam verrast! Alles stond terug op nul bovendien kwam de reset dus nu op 23 Augustus te staan waardoor ik een korte periode had (van 15 tot 23 Augustus) om eens goed te kunnen downloaden, ik houd mij dus even in en op 22 Augustus download ik mijn telemetertje vol waardoor hij op 99% komt te staan.
Ik wacht tot middernacht (wat nu ongeveer 30 mins geleden is) om de nulwaarde te kunnen aanschouwen. Logisch toch als er expliciet vermeld stond: "Je verbruikte volume wordt terug op nul gezet op 23 Augustus 2006.".
Lekker niet dus: ik refresh even en ik zie mijn telemeter nog altijd op 99% staan BOVENDIEN staat er nu dit vermeldt: Je verbruikte volume wordt terug op nul gezet op 23 september 2006.
Ik check dus even de periode, er staat: "Overzicht facturatieperiode: 23 augustus 2006 t.e.m. 22 september 2006"
Ok geen probleem, ik ga eens op het "DETAIL" knopje klikken waar ik een gedetailleerd overzicht zal kunnen verwachten van de periode tussen 23 Aug t.e.m. 22 Sep ===> Wat zie ik?! "DETAIL" gaat vanaf 14/8 t.e.m 22/9.
Dat vind ik persoonlijk nogal een lange maand? bovendien strookt het ook niet met wat men mij belooft te tonen -> namelijk: de periode van 23 augustus t.e.m 22 september.
Ik vind dit een beetje onredelijk, wat kan ik hier tegeninbrengen?
Ik veronderstel dat de telefonist(e) waarmee ik morgen aan de lijn ga hangen niet veel zal kunnen veranderen aan mijn meter...
Wat zou ik moeten doen volgens jullie?
Alvast bedankt!
Ik was aangenaam verrast! Alles stond terug op nul bovendien kwam de reset dus nu op 23 Augustus te staan waardoor ik een korte periode had (van 15 tot 23 Augustus) om eens goed te kunnen downloaden, ik houd mij dus even in en op 22 Augustus download ik mijn telemetertje vol waardoor hij op 99% komt te staan.
Ik wacht tot middernacht (wat nu ongeveer 30 mins geleden is) om de nulwaarde te kunnen aanschouwen. Logisch toch als er expliciet vermeld stond: "Je verbruikte volume wordt terug op nul gezet op 23 Augustus 2006.".
Lekker niet dus: ik refresh even en ik zie mijn telemeter nog altijd op 99% staan BOVENDIEN staat er nu dit vermeldt: Je verbruikte volume wordt terug op nul gezet op 23 september 2006.
Ik check dus even de periode, er staat: "Overzicht facturatieperiode: 23 augustus 2006 t.e.m. 22 september 2006"
Ok geen probleem, ik ga eens op het "DETAIL" knopje klikken waar ik een gedetailleerd overzicht zal kunnen verwachten van de periode tussen 23 Aug t.e.m. 22 Sep ===> Wat zie ik?! "DETAIL" gaat vanaf 14/8 t.e.m 22/9.
Dat vind ik persoonlijk nogal een lange maand? bovendien strookt het ook niet met wat men mij belooft te tonen -> namelijk: de periode van 23 augustus t.e.m 22 september.
Ik vind dit een beetje onredelijk, wat kan ik hier tegeninbrengen?
Ik veronderstel dat de telefonist(e) waarmee ik morgen aan de lijn ga hangen niet veel zal kunnen veranderen aan mijn meter...
Wat zou ik moeten doen volgens jullie?
Alvast bedankt!

), neemt ge screenshot van uwe meter waarop stond dat uw meter op 23 aug. ging gereset worden. Als ge dat stuurt zijn ze zo goed als verplicht (moreel gezien althans) uw meter te resetten......

