Archief - Base unlimited gebruikers...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr.Choco

Legacy Member
Ik ben vrij dringend opzoek naar iemand die beschikt over het Base Unlimited abonnement en dit zo snel mogelijk zou willen laten overnemen door iemand anders omdat hij/zij niet meer gebruikt maakt of niet meer geintereseerd is in het abonnement. En ja, het is overdraagbaar. Hierbij wordt het nummer wel meer overgedragen naar de nieuwe gebruiker maar wordt de naam op het contract veranderd. Dit werkt allemaal via de Base klantendienst die je papieren opstuurt om het contract over te dragen aan iemand anders.
Zouden geintereseerden zo snel mogelijk contact willen opnemen in deze thread of via pm??
Alvast bedankt!

MVG
Choco

SweetEmmaRose

Legacy Member
waarom kun je ni gewoon zo'n abonnement aanvrage ipv overneme?

Musback

Legacy Member
dit abbo is door base stopgezet omdat er teveel van werd geprofiteerd :)
de enkele gelukkigen die nog voor 25€/maand unlimited kunnen bellen en sms'en zijn legendarisch geworden..

kheb zo nog ne maat, dieje belt alle dagen een uur of zo, of altij assem moet kakken een sms of 4 :)

hij deelt dat met z'n vriendin, zij laat 1x rinkelen, en ze bellen uuuren... echt wel zalig hoor, ik ken iemand die het heeft geannuleerd en nu superveel spijt heeft :)

Quilombo

Legacy Member
na t schijnt zijn er mensen die da als babyfoon gebruiken :baard:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Musback zei:
dit abbo is door base stopgezet omdat er teveel van werd geprofiteerd :)
de enkele gelukkigen die nog voor 25€/maand unlimited kunnen bellen en sms'en zijn legendarisch geworden..

kheb zo nog ne maat, dieje belt alle dagen een uur of zo, of altij assem moet kakken een sms of 4 :)

hij deelt dat met z'n vriendin, zij laat 1x rinkelen, en ze bellen uuuren... echt wel zalig hoor, ik ken iemand die het heeft geannuleerd en nu superveel spijt heeft :)

Zo gebeurt da bij ons :)
ik bel 1x, hij belt terug :D ongelimiteerd :D

Mr.Choco

Legacy Member
tis ni de bedoeling dat jullie mij nog eens uitleggen hoe zalig het abo is :p

nee maar eum moest er iemand zijn die het kwijtwilt of iemand die iemand kent die het kwijtwilt... je zou me een groot plezier doen, vooral op financieel vlak!!
MVG
Choco

kisthechef

Legacy Member
Mr.Choco zei:
tis ni de bedoeling dat jullie mij nog eens uitleggen hoe zalig het abo is :p

nee maar eum moest er iemand zijn die het kwijtwilt of iemand die iemand kent die het kwijtwilt... je zou me een groot plezier doen, vooral op financieel vlak!!
MVG
Choco

Waarom zouden ze dat doen nu ze alles hierboven gelezen hebben?

GroovyBeatsss

Legacy Member
Stom dat ze het gaan verwijderen:/ Mja heb nog een klein jaartje te gaan:D

En ja is zalig abonnement:p bijna iedereen wat ik ken heeft base (vriendin, pappie:p, zus/broers, ... )

Dan is de rekening rap gemaakt eh:p


Veel succes nog met u zoektocht

Mr.Choco

Legacy Member
kisthechef zei:
Waarom zouden ze dat doen nu ze alles hierboven gelezen hebben?
der zijn mensen die in de loop van de tijd (ni vergeten, das een contract van 24 maanden hé...) veranderen van belgewoonten enzo. of ineens nieuwe contacten hebbe die niet base zijn ofzo of weet k veel...

in ieder geval, er zijn mensen die er toch maar spijt van hebben op den duur hoor, en naar die mensen ben ik opzoek. hopelijk vind ik ze op dit forum!
MVG
Choco
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan