Hekje#
Legacy Member
Hello,
Een paar dagen terug wou ik iets kopen op www.backstreetmerch.com.
Ik had het in het 'mandje' gelegd wat ik wou hebben.
Kmoest al mn gegevens ingeven, geen probleem, en dan de betalingswijze.
Er stond geen overschrijving bij (wat ik het liefst heb mja) maar verschillende creditcards (Visa,mastercard,solo).
Maar ik heb geen van deze, wat er wel bijstond was Maestro..
Nu ik weet er niet veel van maar ik dacht direkt ah 'Maestro' dat staat ook op mijn gewone bankkaart dus zal k da wel moeten nemen.
Nu moest ik mn kaartnr, vervaldatum enz... ingeven, allemaal no problem..
Maar toen moest ik een verificatiecode ingeven, die volgens de site op de bankkaart staat, maar bij mijn kaart was dit dus niet zo..
Nu dacht ik dat Maestro mss iets was wat je eerst bij je bank ofzo moest activeren, en dat je dan zo een code kreeg en dan daarmee kon betalen..
Ik dus een mail hierover naar dexia gestuurd, maar het antwoord dat ik terugkreeg had helemaal niets te maken met wat ik gevraagd had..
Dus vraag ik het hier, weet iemand mss hoe ik dit kan oplossen? Moet ik dat Maestro ding activeren? Is dat een fout op de site? Of nog iets heel anders?
(Zonder die verificatiecode kan ik trouwens niets kopen)
Khoop da iemand me hier mss snel een goed antw op kan geven
gegroet
cir
Een paar dagen terug wou ik iets kopen op www.backstreetmerch.com.
Ik had het in het 'mandje' gelegd wat ik wou hebben.
Kmoest al mn gegevens ingeven, geen probleem, en dan de betalingswijze.
Er stond geen overschrijving bij (wat ik het liefst heb mja) maar verschillende creditcards (Visa,mastercard,solo).
Maar ik heb geen van deze, wat er wel bijstond was Maestro..
Nu ik weet er niet veel van maar ik dacht direkt ah 'Maestro' dat staat ook op mijn gewone bankkaart dus zal k da wel moeten nemen.
Nu moest ik mn kaartnr, vervaldatum enz... ingeven, allemaal no problem..
Maar toen moest ik een verificatiecode ingeven, die volgens de site op de bankkaart staat, maar bij mijn kaart was dit dus niet zo..
Nu dacht ik dat Maestro mss iets was wat je eerst bij je bank ofzo moest activeren, en dat je dan zo een code kreeg en dan daarmee kon betalen..
Ik dus een mail hierover naar dexia gestuurd, maar het antwoord dat ik terugkreeg had helemaal niets te maken met wat ik gevraagd had..
Dus vraag ik het hier, weet iemand mss hoe ik dit kan oplossen? Moet ik dat Maestro ding activeren? Is dat een fout op de site? Of nog iets heel anders?
(Zonder die verificatiecode kan ik trouwens niets kopen)
Khoop da iemand me hier mss snel een goed antw op kan geven
gegroet
cir
)