Archief - Astrid park in Brussel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cazzz

Legacy Member
Goeiemiddag

Ik zou vanavond voor de wedstrijd van Anderlecht in het Constant van den Stock stadion moeten zijn. Ik ben van plan mijn auto ergens verder weg te parkeren(afslag 14 pakken op de ring van Brussel), waarschijnlijk in Neerpede, en dan met het openbaar vervoer naar het astrid park af te zakken. Ik weet dat ik in Neerpede de metro kan pakken en er dan in Saint-Guidon ofzoiets er uit kan. Ik weet niet of ik daar mijn auto ergens kwijt kan(in Neerpede dan, station Erasmus waarschijnlijk) en ik weet ook niet hoe ver het is van Saint-Guidon naar het Constant van den Stock stadion. Ik vraag mij af of er iemand uit de omgeving is en die mij kan vertellen waar ik dan best mijn auto kwijt kan, welke lijnen er allemaal naar het astrid park gaan(en als het kan ook welke vervoersmaatschappij deze uitbuit) of misschien zelfs een betere oplossing heeft voor mij.

Ik heb zelf al wat opgezocht maar een plan van het openbaar vervoer vinden in Brussel is me nog niet gelukt. Tramlijnen kan ik wel ontleden maar meer dan namen van haltes krijg ik niet en daar blijft het dan ook bij. De weg met de auto naar Anderlecht ken ik wel, maar ik ken geen directe rustige parkeerplaatsen aan de buitenrand van Brussel en ook geen adressen daar om dan via daar mijn reisweg uit te stippelen.

Bedankt voor je begrip en ik hoop dat iemand me kan helpen
mvg

boostah

Legacy Member
Cazzz zei:
Goeiemiddag

Ik zou vanavond voor de wedstrijd van Anderlecht in het Constant van den Stock stadion moeten zijn. Ik ben van plan mijn auto ergens verder weg te parkeren(afslag 14 pakken op de ring van Brussel), waarschijnlijk in Neerpede, en dan met het openbaar vervoer naar het astrid park af te zakken. Ik weet dat ik in Neerpede de metro kan pakken en er dan in Saint-Guidon ofzoiets er uit kan. Ik weet niet of ik daar mijn auto ergens kwijt kan(in Neerpede dan, station Erasmus waarschijnlijk) en ik weet ook niet hoe ver het is van Saint-Guidon naar het Constant van den Stock stadion. Ik vraag mij af of er iemand uit de omgeving is en die mij kan vertellen waar ik dan best mijn auto kwijt kan, welke lijnen er allemaal naar het astrid park gaan(en als het kan ook welke vervoersmaatschappij deze uitbuit) of misschien zelfs een betere oplossing heeft voor mij.

Ik heb zelf al wat opgezocht maar een plan van het openbaar vervoer vinden in Brussel is me nog niet gelukt. Tramlijnen kan ik wel ontleden maar meer dan namen van haltes krijg ik niet en daar blijft het dan ook bij. De weg met de auto naar Anderlecht ken ik wel, maar ik ken geen directe rustige parkeerplaatsen aan de buitenrand van Brussel en ook geen adressen daar om dan via daar mijn reisweg uit te stippelen.

Bedankt voor je begrip en ik hoop dat iemand me kan helpen
mvg

naast station erasmus is langs de straat parking, (afrit vlezenbeek/lennik af, aant rond punt(groot, het tweede) links zieje het station), als ge em ni langst straat wilt zetten daar is een parking in da industrie terrein ma hoe het daarmee zit weet ik ni just), en geen zorg ge zit daar nog in een veilige buurt voor uwe auto (desnoods rijdt ge het erasmus ziekenhuis op en vinde daar ergens parking), ge kunt u ook al op den afrit zetten na het eerste rond punt

edit, denk da ge 6 of 7 stations ver moet met de metro

http://www.stib.irisnet.be/NL/31000N.htm enkel links onder is intressant voor u

Sp0rting

Legacy Member
als ge uit saint-guidon komt zal er wel nog ander volk zijn ze. anders is er maar 1 uitgang, daar een beetje rechtdoor en direct rechts (staat een wegwijzer voor westland) en dan ist gewoon rechtdoor in die straat. waar da ge t beste kunt opstappe weet ik ni.

http://anderlecht-online.be/route.php?lang=ned

Cazzz

Legacy Member
Westland weet ik al helemaal niet zijn :p maar toch bedankt allemaal! Ik denk dat ik boostah's advies ga opvolgen ;)

*edit* merci killer queen, nu voelk me toch stom dak daar nog ni ben gaan zien :D

whacker

Legacy Member
parkeert u gewoon op de parking van de Westland (groot shopping center). Van daar moet ge dan gewoon 10 minuten stappen en ge zijt er (iedereen gaat die richting dus 't is echt niet moeilijk). Na 5 minuten stappen staat het trouwens vol met kraampjes en kan je zeker niet missen.
Als je afrit 14 pakt rij je er quasi tegen als je van de afrit komt. HEEL erg simpel.
Laat wel ABSOLUUT NIKS in uwen auto liggen. Overal waar ge uw auto zet in de buurt en er ligt iets in zijde het kwijt en ligt uw ruit in.

Cazzz

Legacy Member
Ja ik weet het maar ik zou graag na de match gewoon alle drukte missen en er rond rijden.

Cyrano.ak

Legacy Member
whacker zei:
parkeert u gewoon op de parking van de Westland (groot shopping center). Van daar moet ge dan gewoon 10 minuten stappen en ge zijt er (iedereen gaat die richting dus 't is echt niet moeilijk). Na 5 minuten stappen staat het trouwens vol met kraampjes en kan je zeker niet missen.
Als je afrit 14 pakt rij je er quasi tegen als je van de afrit komt. HEEL erg simpel.
Laat wel ABSOLUUT NIKS in uwen auto liggen. Overal waar ge uw auto zet in de buurt en er ligt iets in zijde het kwijt en ligt uw ruit in.

idd, parking westland of als het al te vol staat: gwn da grasveld aan de rechterkant als ge de afrit genomen hebt..

Shyheim

Legacy Member
ik ga elke thuismatch van anderlecht zien, en ik zet mij altijd op de Westland. is 't simpelste feitelijk, hebt daar àl-tijd plaats, juist aan den afslag van de ring en 't is op 10 minuten stappen van 't stadion.
als ge te tam zijt om te stappen kunde zelfs bus 116 pakken aan de Westland, ma bon. dan moete wel al néig tam zijn en veel goesting hebben om op nen bus te wachten.

ÇÝ®ÂÑØ zei:
idd, parking westland of als het al te vol staat: gwn da grasveld aan de rechterkant als ge de afrit genomen hebt..

kunde ook doen, das ietske voorbij 't rond punt van jeugdhuis Oosthoek als ge da weet zijn. parking is trouwens nooit vol, op 't dak vinde altijd wel plaats als 't moet. en plus, de match vanavond is om 20.45u, dan is de Westland al 45 minuten toe, 't meeste volk is daar toch buite om 19u30 dan.

de metro kunde natuurlijk ook pakken, van om 't even waar feitelijk. maar de lijnen ken ik ni vanbuiten. en aan Erasmus zou ik persoonlijk mijnen auto 's nachts ni zo vertrouwen, ma bon.
om de drukte te ontwijken kunde anders ook als ge van de ring komt de baan van de Westland nemen, opt kruispunt naar rechts rijden en afbuigen naar Neerpede. daar zijn veel straten, maar bonne chance. moet al goe op tijd zijn daarvoor.

enfin ja, tegenwoordig heb ik wel VIP-parking... connecties. :cool:

veel plezier op de match en tout cas. 'k had ook wel willen gaan, ma twordt hier op café te doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan