Archief - Aquatopia: een aanrader?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Moff

Legacy Member
Hey, binnenkort maak ik een dagtrip naar de zoo in Antwerpen.
Aangezien Aquatiopia er net naast ligt vroeg ik mij af ook daar eens een bezoekje te brengen, maar om een eventuele teleurstelling te vermijden vraag ik hier eerst even rond wat jullie ervan vinden.

Ik wil vooral weten of er genoeg te zien is. Is het iets zoals sealife of zoals de vissenvleugel van de zoo van Antwerpen, want niemand wil 2x betalen voor hetzelfde gezien te hebben in de zoo.

Babs

Legacy Member
Het is wel de moeite om het es gezien te hebben ze.
Kheb ooit ook eens dagtrip voor zowel zoo als aquatopia gedaan en twas een goed gevuld dagje :)

Der is veel te zien, in de zoo zijn ze ook wat beperkter met vissen vind ik.

Ik weet ook niet wanneer het juist wel een teleurstelling voor jou zou zijn, maar ik vond het toch de moeite eens gezien te hebben. Twas leuk, maar ik ben dan ook gefascineerd door vreemde beestjes :p

Kan eigenlijk niet veel info geven want tis al een goe tijdje geleden :s

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ik woon in antwerpen en keb da nog nooit gezien, kga da wel is doen denk ik :)
trouwens als ge van plan zijt te gaan met een kind onder 14jaar, bij de mcdonalds krijgde daar een gratis ticket voor. Als ge toevallig nr mcdonalds gaat ofzo :p

User_BELGIUM

Legacy Member
Ik ben er onlangs geweest. ik moe zeggen.. leuk om eens te zien, maar niet indrukwekkend. de toegang is eerlijk gezegd te duur voor wat het is.

*edit*
enja tamelijk sealife achtig

The Moff

Legacy Member
nuja, kzal wel zien, als ons budget het nog toelaat zal ik eens een kijkje gaan nemen. Ik kan het maar gezien hebben. merci voor de reacties

SweetEmmaRose

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
Ik ben er onlangs geweest. ik moe zeggen.. leuk om eens te zien, maar niet indrukwekkend. de toegang is eerlijk gezegd te duur voor wat het is.

*edit*
enja tamelijk sealife achtig

Hoeveel was het? (te lui om op de site te kijke :))

=CID=Drone

Legacy Member
ga naar de mc donalds in st-niklaas of op de meir en ge krijgt er gratis een ticket voro aquatopia als ge een medium menu neemt ( i know, khem er al 16 :love: )

PussyDuster

Legacy Member
=CID=Drone zei:
ga naar de mc donalds in st-niklaas of op de meir en ge krijgt er gratis een ticket voro aquatopia als ge een medium menu neemt ( i know, khem er al 16 :love: )

Is dat niet voor kinderen onder de 12? (bij aankoop van een happy meal?)

Nu ja, tis bena 12euro ofzo voor een volwassenen, en ik vind het te veel voor wat het is, tis mooi maar iets te snel gedaan, op een dik uur ben je daar buiten.

SweetEmmaRose

Legacy Member
PussyDuster zei:
Is dat niet voor kinderen onder de 12? (bij aankoop van een happy meal?)

Nu ja, tis bena 12euro ofzo voor een volwassenen, en ik vind het te veel voor wat het is, tis mooi maar iets te snel gedaan, op een dik uur ben je daar buiten.

kinderen onder 14
kweet da want ik maakte er nog een grapje over 'ik kan wel binne voor onder 14jaar'
(ik ben 18j maar 1m55 :sop: )

n de cinema krijg ik ook altijd korting :applause:

=CID=Drone

Legacy Member
PussyDuster zei:
Is dat niet voor kinderen onder de 12? (bij aankoop van een happy meal?)

Nu ja, tis bena 12euro ofzo voor een volwassenen, en ik vind het te veel voor wat het is, tis mooi maar iets te snel gedaan, op een dik uur ben je daar buiten.



ik betwijfel het, het is bij aankoop van een "medium menu", dus ik denk nie dat de actie zich richt op de jongste onder ons :unsure:

JQHNNY

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
kinderen onder 14
kweet da want ik maakte er nog een grapje over 'ik kan wel binne voor onder 14jaar'
(ik ben 18j maar 1m55 :sop: )

n de cinema krijg ik ook altijd korting :applause:

das wel eel klein :D

Ali_

Legacy Member
de zoo is gewoon saai imo, maar da ligt wel aan mij zeker...
ik heb ooit eens een vriendin gehad van 1m60 :D allé da was eerder :s
want echt aangenaam was da nie voor mijn nek om al staand te kussen.

loeli

Legacy Member
kheb da ooit is gedaan, das wel mooi :) kzou het wel doen, 't is eens leuk om gedaan te hebben
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan