Archief - Antwerpen upcoming student place

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nascaRio

Legacy Member
Zoals al wel enkele jaren bekend is, is de stad Antwerpen aan een opmars bezig ivm het studentenleven.

Nu was mijn vraag, waar en wat zijn de places 2 be voor de studenten. Ik doel dan vooral voor de dagen door de week.

Welke dagen & waar zijn de goede feestjes?


Grtz

MarG

Legacy Member
Maandag: Ossenmarkt: hill diar, salamander, prof zitten dan stampvol
Donderdag: café d'anvers, local, Red & Blue ( We :love: thursdays), nano, cinema, Etc. etc.

Andere dagen zijn er meestal wel TD's enz...

Ali_

Legacy Member
vergeet de prof er op donderda nie bij te zetten he. Altijd leuk op donderdags. donderdag is sowieso de feestag van de week trouwens.
en petrol mogen we niet vergeten.
maar voor de rest denk ik dat MarG alle belangrijke café's/dancings vermeld heeft die te vermelden vallen.
je hebt ook nog carré en la rocca, maar das nie int stad en heb je een auto nodig, maar mss heb je er wel een.

MarG

Legacy Member
how could i forget en inderdaad: Meestal ga ik elke donderdag naar de prof om dan mijn tocht verder te zetten naar café d'anvers.

VinceFeet

Legacy Member
Ik zit altijd in Café d'Anvers of in de Red&Blue. Dat zijn voor mij dé twee discotheken in A'pen (Waarmee ik niet wil zeggen dat de andere discotheken slecht zijn, integendeel).

Op de Ossenmarkt zal je genoeg café's vinden die 'altijd' vol zitten met studenten en anders kan je nog altijd 't stad zelf intrekken (als je een 'gewoon' café zoekt, niet specifiek op studenten gericht). Je zal je niet vervelen in A'pen, dat kan ik u wel garanderen. :p

Ali_

Legacy Member
Naast de ossenmarkt heb je ook nog de stadswaag voor studentencafés. Met de klimax en hét stamcafé van PSW, Markies de Sade!
Hoewel mijne favoriet op vlak van studentencafés de prof is.

Pana

Legacy Member
Ik vind Café D'anvers echt rotslecht op donderdag... Al het kutvolk en kutmuziek dat je in elk ander danscafé tegenkomt/hoort en dan nog eens de consumptieprijzen van café d'anvers... Nee dank u.

Ali_

Legacy Member
Decade zei:
Ik vind Café D'anvers echt rotslecht op donderdag... Al het kutvolk en kutmuziek dat je in elk ander danscafé tegenkomt/hoort en dan nog eens de consumptieprijzen van café d'anvers... Nee dank u.

kutvolk voor jou, kutmuziek voor jou, maakt het daarom nog geen geen kutvolk of kutmuziek ;)


Ahja, zaterdag: bonthuys
mystique :love:

Dr_pimpie

Legacy Member
ff offtopic: ik was donderdag aan het tappe in de een of ander fak in leuven, er bestelt iemand 3 pintjes en 1 cola. Hij vraagt op hoeveel da komt en ik antwoord da het dan 4€ is. Bekijkt hij mij vol ongeloof en zegt: Amai, Leuven is dan precies wel echt goedkoop:)

Wel jammer da we hier nie wa meer serieuze feestgelegenheden hebbe zoals red and blue en cafe d'anvers

VinceFeet

Legacy Member
Ali_ zei:
Naast de ossenmarkt heb je ook nog de stadswaag voor studentencafés. Met de klimax en hét stamcafé van PSW, Markies de Sade!
Hoewel mijne favoriet op vlak van studentencafés de prof is.

Was ik inderdaad vergeten, stadswaag is zéér gezellige buurt.

Decade zei:
Ik vind Café D'anvers echt rotslecht op donderdag... Al het kutvolk en kutmuziek dat je in elk ander danscafé tegenkomt/hoort en dan nog eens de consumptieprijzen van café d'anvers... Nee dank u.

blablabla...

Dr_pimpie zei:
Wel jammer da we hier nie wa meer serieuze feestgelegenheden hebbe zoals red and blue en cafe d'anvers

Dat is ook de reden dat ik eigenlijk naar A'pen ben gegaan. Ik ben geen caféman en buiten (erg goede) cafés vond ik in Leuven maar weinig te beleven. No offense uiteraard, het is gewoon wat je zelf het liefste doet hé. :)

Ali_

Legacy Member
VinceFeet zei:
Dat is ook de reden dat ik eigenlijk naar A'pen ben gegaan. Ik ben geen caféman en buiten (erg goede) cafés vond ik in Leuven maar weinig te beleven. No offense uiteraard, het is gewoon wat je zelf het liefste doet hé. :)

Als je niet echt voor de studentencafés bent valt er niet veel te beleven in leuven. In antwerpen heb je echt alles. En wat buiten de stad tegen lier/willebroek/st.niklaas enzo ook grote discotheken (la rocca/carré/complex).
Moet je wel een auto voor hebben natuurlijk, maar persoonlijk vind ik int stad blijven toch veel plezanter. Hoewel ik tegenwoordig niet meer veel kan uitgaan(:() is antwerpen een zalige uitgaansstad.

VinceFeet

Legacy Member
Ali_ zei:
Als je niet echt voor de studentencafés bent valt er niet veel te beleven in leuven. In antwerpen heb je echt alles. En wat buiten de stad tegen lier/willebroek/st.niklaas enzo ook grote discotheken (la rocca/carré/complex).
Moet je wel een auto voor hebben natuurlijk, maar persoonlijk vind ik int stad blijven toch veel plezanter. Hoewel ik tegenwoordig niet meer veel kan uitgaan(:() is antwerpen een zalige uitgaansstad.

In Leuven heb je soms ook vétte feestjes maar inderdaad, het grootste deel van de tijd moet je het daar hebben van de studentencafés en als je dan niet graag op café zit zoals ik... Dan is Antwerpen toch de beste keuze. :p

Maar iets zegt mij dat er weer trouwe Leuvenaars gaan zijn die dit niet gaan bevestigen... :D

Ali_

Legacy Member
VinceFeet zei:
In Leuven heb je soms ook vétte feestjes maar inderdaad, het grootste deel van de tijd moet je het daar hebben van de studentencafés en als je dan niet graag op café zit zoals ik... Dan is Antwerpen toch de beste keuze. :p

Maar iets zegt mij dat er weer trouwe Leuvenaars gaan zijn die dit niet gaan bevestigen... :D

Ik heb ook zo'n donkerblauw vermoeden... :D

Dr_pimpie

Legacy Member
VinceFeet zei:
In Leuven heb je soms ook vétte feestjes maar inderdaad, het grootste deel van de tijd moet je het daar hebben van de studentencafés en als je dan niet graag op café zit zoals ik... Dan is Antwerpen toch de beste keuze. :p

Maar iets zegt mij dat er weer trouwe Leuvenaars gaan zijn die dit niet gaan bevestigen... :D

Mwa, ik ga toch bevestigen wa ge juist gezegd hebt. Buiten een paar upcoming danscafé's moete voor de echte goei feestjes toch elke keer 2 a 3 weken wachten.

Gelukkig ben ik cafeman:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan