Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Decade zei:Ik vind Café D'anvers echt rotslecht op donderdag... Al het kutvolk en kutmuziek dat je in elk ander danscafé tegenkomt/hoort en dan nog eens de consumptieprijzen van café d'anvers... Nee dank u.



Ali_ zei:Naast de ossenmarkt heb je ook nog de stadswaag voor studentencafés. Met de klimax en hét stamcafé van PSW, Markies de Sade!
Hoewel mijne favoriet op vlak van studentencafés de prof is.
Decade zei:Ik vind Café D'anvers echt rotslecht op donderdag... Al het kutvolk en kutmuziek dat je in elk ander danscafé tegenkomt/hoort en dan nog eens de consumptieprijzen van café d'anvers... Nee dank u.
Dr_pimpie zei:Wel jammer da we hier nie wa meer serieuze feestgelegenheden hebbe zoals red and blue en cafe d'anvers

VinceFeet zei:Dat is ook de reden dat ik eigenlijk naar A'pen ben gegaan. Ik ben geen caféman en buiten (erg goede) cafés vond ik in Leuven maar weinig te beleven. No offense uiteraard, het is gewoon wat je zelf het liefste doet hé.![]()
() is antwerpen een zalige uitgaansstad.Ali_ zei:Als je niet echt voor de studentencafés bent valt er niet veel te beleven in leuven. In antwerpen heb je echt alles. En wat buiten de stad tegen lier/willebroek/st.niklaas enzo ook grote discotheken (la rocca/carré/complex).
Moet je wel een auto voor hebben natuurlijk, maar persoonlijk vind ik int stad blijven toch veel plezanter. Hoewel ik tegenwoordig niet meer veel kan uitgaan() is antwerpen een zalige uitgaansstad.

VinceFeet zei:In Leuven heb je soms ook vétte feestjes maar inderdaad, het grootste deel van de tijd moet je het daar hebben van de studentencafés en als je dan niet graag op café zit zoals ik... Dan is Antwerpen toch de beste keuze.![]()
Maar iets zegt mij dat er weer trouwe Leuvenaars gaan zijn die dit niet gaan bevestigen...![]()

VinceFeet zei:In Leuven heb je soms ook vétte feestjes maar inderdaad, het grootste deel van de tijd moet je het daar hebben van de studentencafés en als je dan niet graag op café zit zoals ik... Dan is Antwerpen toch de beste keuze.![]()
Maar iets zegt mij dat er weer trouwe Leuvenaars gaan zijn die dit niet gaan bevestigen...![]()
