Archief - Altijd naar hetzelfde tijdstip kijken?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
Kzijn toch al nie alleen :D
Maar kan wel kloppen dat we onbewust veel naar het uur kijken maar alleen dat ene uur onthouden.

Flipkikker

Legacy Member
deze morgen hadk nog iets speciaals voor:

ik begin stilletjesaan wakker te worden, en kbegon me af te vragen of ik weeral eens men wekker te snel af was
kdacht dat het 7 uur ofzo was, en dat men wekker dus nog net niet afgegaan was

MIS, twas 10 uur en den deze moest al 1.5 uur in de aula zitten :cry:

ot: hebk ook soms, steeds terugkerende uren... maar das omdatk zoveel naar het uur kijk en speciaal let op die bepaalde tijdstippen

Dieleman_F

Legacy Member
?therapy? zei:
Hoe komt het dat iemand bv. elke dag of toch zéér vaak naar hetzelfde tijdstip kijkt? Dit lijkt misschien wel een stomme vraag maar ik heb dit vroeger nog gehad met het tijdstip 22u22 en het intrigeert mij wel :)

Is het misschien mijn verbeelding? of...

22.22 of 23.23 bij mij :D

beagle008

Legacy Member
12.34 bij mij, maar dan heb ik me maar een horloge met wijzers gekocht...

a242050

Legacy Member
13.07 bij mij, vandaag ben ik zelfs eventjes wakker geworden om 13.07 :p

sgt slingshot

Legacy Member
?therapy? zei:
Hoe komt het dat iemand bv. elke dag of toch zéér vaak naar hetzelfde tijdstip kijkt? Dit lijkt misschien wel een stomme vraag maar ik heb dit vroeger nog gehad met het tijdstip 22u22 en het intrigeert mij wel :)

Is het misschien mijn verbeelding? of...

gij zijt nu den 5 den die ik ken die hetzelfde doet al mij ( 22.22) eng,,,,

Fighting Hobbit

Legacy Member
Heeft misschien wel iets met uw bioritme te maken, ik wordt ook meestal op hetzelfde uur wakker, misshcien is naar het uur kijken iets soortgelijks. 22u22, het is precies al laat, hoe laat zou het zijn, kijk op horloge. Misschien heb je dta gevoel meestal op hetzelfde moment.
Ik suggereer ook maar iets, want ik weet er eigenlijk vrij weinig van.

Dreetn

Legacy Member
Ik heb ook soms, als ik om 4 uur op moet om te werken (niet elke dag bv.1 dag in het weekend).
Dan wordt ik om 3u 39min ofzo altijd wakker.

kil911ler

Legacy Member
Dr.White widow zei:
ik had vroeger iets anders voor, ik werd altijd 2 seconden voor mijne wekker af ging wakker. Ook al was het op een ander tijdstip dan normaal

Van ik is het niet zo "extreem". Maar vroeger was het wel zo dat ik iedere keer een uur eerder wakker werd dan m'n wekker. Nu is dat zo 2 min voor dat ie afgaat, lekker irritant :'(

Memphis

Legacy Member
hehe, wel leuk om te zien dat dat bij veel mensen is :)

bij mij ook trouwens, vroeger dan toch. Vooral met de uren met dezelfde getallen. Zoals 22u22.

Latinos

Legacy Member
bij mij moest ik vroeger om 21.21 in bed liggen :D
nu is dat meestal 22.22 tijdens school :D

sneax

Legacy Member
ik heb vaak dannek om 07.44h sterk de neiging krijg om naar mijn uuwerk te kijken als ik om bv. 07.45h moet opstaan (das dan mijn GSM die op mijn nachtkastje ligt, dus ik kan _onmogelijk_ onbewust kijken nr de klok)

meestal kan ik overdag ook wel het uur raden tot op een kwartier, soms bijna exact, zonder een hele tijd nr de klok gekeken te hebben

Conqie

Legacy Member
Ik wordt altijd tien minuten vroeger wakker als ik men wekker zet, en als ik hem niet zet blijf ik gewoon liggen, explain that :o

GenesisX

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
Ik wordt altijd tien minuten vroeger wakker als ik men wekker zet, en als ik hem niet zet blijf ik gewoon liggen, explain that :o
²

Als het school is en de wekker staat op 7u, wordt ik altijd om 6u00 stipt wakker. Als ik hem niet zet en het bv vakantie is zoals nu slaap ik gewoon lekker door :p

Matt.

Legacy Member
Als ik mijn wekker zet wordt ik altijd een paar minuten voor ie afloopt wakker... Ook nogal raar... Als ik hem niet zet wordt ik altijd wakker wanneer ik wakker moet worden. Wel handig. :p

waffel

Legacy Member
21:21 en op school als ik achter ne pc (kheb toevallig al men 4lesuren informatica achter de middag) 13:37 :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan