Dreamlinkertje
Legacy Member
Sinds ik niemand in men vriendekring heb die iets over gerechtelijke weet , zou ik graag advies hebben. hier onder leest u het verhaal.
ik heb een lening gedaan voor een familielid, 4321 euro in totaal voor aankoop van meubels. Het familielid in kwestie ging me telkens geld geven voor iedere maand de afbetaling te doen. Nu door allerlei omstandigheden hebben we ruzie gekregen en heeft ze deze en vorige maand niets gegeven, na telefonisch contact is gebleken dat ze me vriendelijk de vinger heeft gegeven.
Nu vroeg ik me af of ik hier ergens mee te recht zou kunnen ? ik heb enkel maar een mondeling akkoord nergens iets opgeschreven.
ik heb een lening gedaan voor een familielid, 4321 euro in totaal voor aankoop van meubels. Het familielid in kwestie ging me telkens geld geven voor iedere maand de afbetaling te doen. Nu door allerlei omstandigheden hebben we ruzie gekregen en heeft ze deze en vorige maand niets gegeven, na telefonisch contact is gebleken dat ze me vriendelijk de vinger heeft gegeven.
Nu vroeg ik me af of ik hier ergens mee te recht zou kunnen ? ik heb enkel maar een mondeling akkoord nergens iets opgeschreven.
.
???
