w3bb3r
Legacy Member
Ik ben momenteel nu bij Telenet.
Mijn vader zou willen overstappen naar ADSL
is dat een verstandige keuze?
nu hebben we 15gig per maand en dit voor 45euro/maand
nu had belgacom gebeld voor ADSL en ze boden ons dit aan:
512kb/s
15gig/maand
digitale TV voor max. 2 TV's
0,08euro/min voor telefoon snachts en anders 0,12 overdag (ongeveer maar ligt er zeer dicht bij)
voor maar 42euro dacht ik..
Is dat een verstandige keuze om over te schakelen?
Want we besparen wel 180euro ofzo uit voor onze distributie voor de tv dan..
We zitten ook wel met 3 computers.
Alvast bedankt!
Mvg Lawrence
Mijn vader zou willen overstappen naar ADSL
is dat een verstandige keuze?
nu hebben we 15gig per maand en dit voor 45euro/maand
nu had belgacom gebeld voor ADSL en ze boden ons dit aan:
512kb/s
15gig/maand
digitale TV voor max. 2 TV's
0,08euro/min voor telefoon snachts en anders 0,12 overdag (ongeveer maar ligt er zeer dicht bij)
voor maar 42euro dacht ik..
Is dat een verstandige keuze om over te schakelen?
Want we besparen wel 180euro ofzo uit voor onze distributie voor de tv dan..
We zitten ook wel met 3 computers.
Alvast bedankt!
Mvg Lawrence


