Archief - Activiteiten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Djeck

Legacy Member
Hallo,

Binnenkort zijn we van plan om voor verjaardag van een vriend, een ganse dag activiteiten uit te voeren met zen allen. Dit is dus met een 5à6 personen.
Helaas blijkt het niet zo simpel om een ganse dag te vullen met boeiende dingen. Daarom had ik gevraagd als niemand nog een aantal leuke en misschien niet voor de hand liggende dingen weet om te doen. Het zou liefst geen ganse dag mogen duren (zoals bv een pretparkbezoek) en het moet natuurlijk ook haalbaar zijn. Ook niet TE duur, aangezien wij alles voor hem die dag betalen :)
We zijn allemaal 19 jaar en hebben eventueel wel vervoer tot onzer beschikking.

Waar ik al ben opgekomen is:

-Karten
-2taktkarten (mogelijk?)
-monobiken
-paintballen outdoor
-airsoften (waar mogelijk?)
-brouwerijbezoek
-...

Ik had nog een aantal dingen, maar ze schieten me even uit het hoofd.
Het is natuurlijk niet evident om te weten wat wij leuk vinden enzo, vandaar dat het misschien een moeilijke vraag is waar jullie kunnen op antwoorden, maar misschien dat er hier toch 1 creatieveling tussen zit :) ...
It's worth a shot

TrickY.

Legacy Member
Ge noemt de belangrijkste (denkik zo) maar dat zal toch een duur dagje worden me dunkt! :D

Djeck

Legacy Member
Bwahjah, ma als we voorbeeld om 2uur vertrekken, zijn we s'avonds nog terug voor ganse avond op café te gaan eh. Terwijl bij pretparkbezoek, moet je al zo vroeg opstaan (of moesten er sommigen een city trip in gedachten hebben :p)...

Nuja, het is niet simpel om zo een ganse dag te vullen, dus misschien dat er zo nog mensen een buitenkansje weten zijn.

Ble$$ed^

Legacy Member
indoor skien, gaan muurklimmen(ja dat kan leuk zijn) als je een beetje sportief bent aangelegd :), airsoften of zelfs gewoon nog maar laserschieten kan al leuk zijn =D en eindigen met een cinematje en caféke.

Djeck

Legacy Member
Heeft er iemand meer info over locatie en kostprijs van airsoften?

Hmgrwngd

Legacy Member
Monopoly , Stratego , Zeeslag, 4 op een rij ; de mogelijkheden zijn eindeloos...

moehaa!

Legacy Member
Verassingsbunjee-jump. Geblinddoekt meenemen en niets zeggen voor je hem duwt.

Quilombo

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Monopoly , Stratego , Zeeslag, 4 op een rij ; de mogelijkheden zijn eindeloos...

kolonisten van catan!
schaken!
risk!

en lol @ hierboven btw :')

Pana

Legacy Member
Djeck zei:
Heeft er iemand meer info over locatie en kostprijs van airsoften?

Ongeveer 40 euro pp indien ge geen materiaal hebt. (Houd 1 zakje pallets, wat meer dan genoeg is, en overall, + wapen in).
En das meestal wel vroeg opstaan ;)
Liefst 2 weken op voorhand vastleggen.
Ik doe het trouwens af en toe in Schoten :)

Elavro

Legacy Member
moehaa! zei:
Verassingsbunjee-jump. Geblinddoekt meenemen en niets zeggen voor je hem duwt.

haha da moet zo verschieten zijn voor die gast als die naar beneden vliegt

Bram

Legacy Member
mee het FEAR Airsoft team kunt ge ook gaan mee skirmen, die hebben zelf een 3-4 tal huurguns, ma ge kunt ook altijd nog nen box bijhuren (125 euro voor de box, 5 wapens), een gun bij hen (FEAR) huren kost u 20 euro voor nen gansen dag, en ge hebt er 1000 bb's bij, 1000bb's extra is nog eens 5 euro. prijs voor de locatie is meestal 7 euro. eel toffe mannen ook. ik gon den eerste november mee hun nog eens gaan spelen (iemand zin om mee te gaan :p)
http://www.fear-airsoft.com/forum/

lttuvix

Legacy Member
irish pubke in de middag
iets gaan eten
terug naar huis gaan en daar een verrassingsparty houden met cocktails
later de avond doorgaan naar een fuif of discotheek

Dennoman

Legacy Member
Paintball is -auw- aan te raden :)
Denk wel dat ik de enige paintballer in de geschiedenis ben die achteraf enkel pijn had omdat hij in begin van eerste match op zijn zak is gegaan door glad slijk xD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan