Herr_zhull
Legacy Member
Misschien denken jullie nu "daar zijn ze weer" maar dit geval ligt me nogal nauw aan het hart.
Ikzelf zit in 2 Biotechnologie in de KATHO hivb Roeselare samen met Tatiana Divert, die na 7 jaar terug naar haar land van herkomst wordt gestuurd. Dat zowel Tatiana als haar zus in het midden van hun studies zitten en dat ze politiek vluchtelingen zijn, heeft blijkbaar niemand bij de administratie vreemdelingenzaken oren naar. Vandaar deze poging om het tij te doen keren.
___________
Originele mail:
Anna, Tatiana en hun moeder, Ludmila wonen reeds zeven jaar in Zonnebeke. Deze mensen van Kazakstan hebben reeds een groot deel van hun leven hier gewoond, geleefd en zijn ondertussen een deel van onze maatschappij. Onze regering stuurt hen onverbiddelijk terug naar hun land van oorsprong, omdat ze uitgeprocedeerd zijn.
Dat zij in die zeven jaar hier een leven opgebouwd hebben, een grote vriendenkring hebben, perfect Nederlands kennen, halfweg een opleiding zitten en volledig geïntegreerd zijn, speelt daarbij geen rol. Ze worden behandeld als nummers, uitgeprocedeerd en hup, het land uit.
Deze ingreep mag dan wel wettig zijn, menselijk is ze in elk geval niet. Stel je voor dat je zeven jaar lang wat opgebouwd hebt, dat van de ene dag op de andere verloren gaat: vrienden, studies, je lief verliezen, je vertrouwde omgeving...
____________
Indien je je het lot van mijn collega/vriendin aantrekt of vind dat deze administratieve blunder niet door de beugel kan, gelieve dan de petitie op http://www.thevlo.com/divert/ te ondertekenen. Het is maar een kleine moeite en het kan misschien deze drie personen een nieuwe kans geven.
Van harte bedankt,
Tim
Ikzelf zit in 2 Biotechnologie in de KATHO hivb Roeselare samen met Tatiana Divert, die na 7 jaar terug naar haar land van herkomst wordt gestuurd. Dat zowel Tatiana als haar zus in het midden van hun studies zitten en dat ze politiek vluchtelingen zijn, heeft blijkbaar niemand bij de administratie vreemdelingenzaken oren naar. Vandaar deze poging om het tij te doen keren.
___________
Originele mail:
Anna, Tatiana en hun moeder, Ludmila wonen reeds zeven jaar in Zonnebeke. Deze mensen van Kazakstan hebben reeds een groot deel van hun leven hier gewoond, geleefd en zijn ondertussen een deel van onze maatschappij. Onze regering stuurt hen onverbiddelijk terug naar hun land van oorsprong, omdat ze uitgeprocedeerd zijn.
Dat zij in die zeven jaar hier een leven opgebouwd hebben, een grote vriendenkring hebben, perfect Nederlands kennen, halfweg een opleiding zitten en volledig geïntegreerd zijn, speelt daarbij geen rol. Ze worden behandeld als nummers, uitgeprocedeerd en hup, het land uit.
Deze ingreep mag dan wel wettig zijn, menselijk is ze in elk geval niet. Stel je voor dat je zeven jaar lang wat opgebouwd hebt, dat van de ene dag op de andere verloren gaat: vrienden, studies, je lief verliezen, je vertrouwde omgeving...
____________
Indien je je het lot van mijn collega/vriendin aantrekt of vind dat deze administratieve blunder niet door de beugel kan, gelieve dan de petitie op http://www.thevlo.com/divert/ te ondertekenen. Het is maar een kleine moeite en het kan misschien deze drie personen een nieuwe kans geven.
Van harte bedankt,
Tim
