Archief - Achzo vandaar dat pleisters niet helpen!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ali_

Legacy Member
Achja, spijtig voor mij. Ik ben niet van plan om mijn lieftallige tigra in de steek te laten. :love:
Toch niet zolang ik geen kinderen krijg. En zij die denken dat ik dat niet zou kunnen, het is hier een familitraditie. Mijn vader is gestopt toen hij kinderen kreeg, en mijn grootvader ook. Dus ik zal dat ook doen, al mag er nog zoveel nicotine inzitten.

PapaGanz

Legacy Member
Wat voor een zever is dat nu, als mijn papa het kan kan ik het ook :rofl:

metaphore

Legacy Member
der zit hier in het pakje dat ik heb liggen toch maar 0,8g nicotine zenne ...
zowel marlboro als winfield...

Ali_

Legacy Member
PapaGanz zei:
Wat voor een zever is dat nu, als mijn papa het kan kan ik het ook :rofl:

Mja, zo bedoel ik het niet meteen, ik zei gewoon dat het een traditie precies is dat die stoppen als de kinderen komen. Maar tis nie dat ik da ga doen voor mijn vader, gewoon omdat ge da u kinderen niet kunt aandoen.

vogelnestje

Legacy Member
ali_ zei:
Maar tis nie dat ik da ga doen voor mijn vader, gewoon omdat ge da u kinderen niet kunt aandoen.

Vind da redelijk arogant tov je vriendin/partner: is zij het dan niet waard? kinderen > partner, waar het beter kinderen = partner zou zijn, neen?

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Als zijn partner zou willen dat hij stopt zal hij dat waarschijnlijk ook wel doen.

viewer

Legacy Member
ochja, 't is zoals het spreekwoord zeker

roken gelijk nen turk.







(grapje he :p )

roslar

Legacy Member
Roken is verslavende rommel. Ik rook ook maar geraak er maar niet vanaf.

Ben zelf op dit moment aan het roken :$

Begin er gewoon niet aan en begin niet over karakter enzo ;)

Ali_

Legacy Member
viewer zei:
ochja, 't is zoals het spreekwoord zeker

roken gelijk nen turk.







(grapje he :p )

Ik hoor het vaak en kan ermee lachen ze, ma kzen toch ook nie van turkse afkomst.:)

Crashtestdummy

Legacy Member
vogelnestje zei:
Vind da redelijk arogant tov je vriendin/partner: is zij het dan niet waard? kinderen > partner, waar het beter kinderen = partner zou zijn, neen?
ne partner kan zen bek opentrekken, nen baby nie

ik stop ook me smoren eens dak kinders heb

menlor

Legacy Member
Ali_ zei:
Mja, zo bedoel ik het niet meteen, ik zei gewoon dat het een traditie precies is dat die stoppen als de kinderen komen. Maar tis nie dat ik da ga doen voor mijn vader, gewoon omdat ge da u kinderen niet kunt aandoen.

Als ge nog kinderen kunt krijgen tenminste :D Want tabak veroorzaakt impotentie.Toch zalige pakskes he met hun nuttige informatie.:evil:

Ali_

Legacy Member
menlor zei:
Als ge nog kinderen kunt krijgen tenminste :D Want tabak veroorzaakt impotentie.Toch zalige pakskes he met hun nuttige informatie.:evil:

Mijn vader is geboren (mijn bompa rookte tot mijn bomma vor het eerst zwaneger was), ik ben geboren (mijn vader rookte tot mijn moeder voor het eerst zwanger was); dusja, ...
En anders, pech gehad hé, alle, ik zou dan wel rustig verder kunnen roken voor de rest van mijn (kort) leven. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan