Lolololl
Legacy Member
Dit klinkt wrs dom, maar ik heb een account van 2002-2003 waar ik 4 jaar niet ben opgeweest
Nu zou ik erop willen en posten, maar is precies gedisabled bij mij, ik kan niet posten, Pm's versturen en heb geen Signature:<
Kan iemand me helpen om dit op te lossen
PS: wist niet waar ik deze topic moest plaatsen.
Nu zou ik erop willen en posten, maar is precies gedisabled bij mij, ik kan niet posten, Pm's versturen en heb geen Signature:<Kan iemand me helpen om dit op te lossen
PS: wist niet waar ik deze topic moest plaatsen.
