Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
chosen1 zei:ik zie het nut er niet van in.
telenet gaat prolly met de aandacht en publiciteit lopen en dit terwijl 90% van de telenet-users hier zit te zagen over de limieten enz!
Gromme zei:Ik snap niet wat telenet hier komt bij kijken.
Dit zal/zou helemaal los staan van Telenet tenzij ze voor bvb. sponsering zorgen. En met aandacht & publiciteit gaan lopen? t'Gaat uiteindelijk erom dat wij als groep iets teweeg kunnen brengen voor mensen die het kunnen gebruiken.
=[KO]=;9404896 zei:Natuurlijk zal telenet er alles aan gaan doen om de eer op te strijken. Vergeet niet dat dit hetzelfde bedrijf is dat andere sites aanklaagt om hun domeinnamen in te pikken om daarmee hun eigen diensten populairder voor te stellen als ze zijn.
switchblade zei:In feite niet zo'n slecht idee...
zo komt 9lives meer in de media, en komen de belgische gamers (of wat er nog van overschiet) eens positief in het daglicht te staan.
de vraag is wat, hoe, waar, wanneer?
en veel belangrijker: willen de grote chefs van dit forum dat wel toestaan?![]()

Gromme zei:Ik snap niet wat telenet hier komt bij kijken.
Dit zal/zou helemaal los staan van Telenet tenzij ze voor bvb. sponsering zorgen. En met aandacht & publiciteit gaan lopen? t'Gaat uiteindelijk erom dat wij als groep iets teweeg kunnen brengen voor mensen die het kunnen gebruiken.
russian zei:Oei? Over welke websites heb je het dan? Of bedoel je die ene website teleslet (niet meer dan terecht in dat geval).

=[KO]=;9405048 zei:Omdat ik niet zou willen dat telenet, de reden dat België compleet achtergesteld is op gebied van telecommunicatie, zou worden opgehemeld. Voor iets waar zij dan nog zelf niks mee te maken zouden hebben gehad, en enkel hun naam er aan zouden verbinden om in die periode enkele nieuwe klanten te kunnen ronselen.
Opgehitste pubers <=> otters. Toch duidelijk waar het verstand ligt!PapaGanz zei:Gij kunt nog zelfs geen forum met opgehitste pubers deftig Nederlands aanleren Gavin
Wat gaat gij dan met Otters beginnen??
(Min donatie: 5 EUR)
blackrabbit zei:Vandaar ook dat ik in m'n (gedelete) post opperde om alles te organiseren zonder 9lives. Ik zie echt niet in wat dat als meerwaarde kan hebben voor het goede doel. (tenzij 9lives serieus gaat sponsoren dan misschien).
Parnakra zei:Ik wil gerust meehelpen, maar dan moet je wel wachten tot ik een doel in mijn leven gevonden heb, want momenteel weet ik écht niet wat ik wil.
Misschien iets artistieks? Muzikant of beeldhouwer of schrijver?
My thoughts exactly.O nee; tis toch weer geen einde jaar zekervoor het goede doel.

Boris Barowski zei:hou het een beetje in de sector, bv PC's voor kansarme kinderen of voor een of andere afrikaanse school.

Mr Syphon zei:9lives heeft toch niks meer met telenet te maken![]()
Matti zei:super idee!! Dus mijn support hebben jullie al...nu nog een goed doel![]()