Flipkikker
Legacy Member
ComputerVISTA zei:Nu herinner ik me plots weer waarom ik dnb haat.... Het klinkt voor geen meter o//

i
dnbteveel percussie en vreemde bassen?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ComputerVISTA zei:Nu herinner ik me plots weer waarom ik dnb haat.... Het klinkt voor geen meter o//

dnb
Flipkikker zei:
idnb
teveel percussie en vreemde bassen?![]()
Mr.Anderson zei:Kvind dit echt goed, khoor graag dnb maar niet dat ik er veel naar luister, nooit eigenlijk... Dit vind ik echt wel goed

ieder zijn smaakBoris Barowski zei:idd, veel luister ik er ni naar, maar dit is nog erg goe
en computer vista, van mij moogt ge elk soort muziek haten dat ge wilt hoorieder zijn smaak
go shoves !

jumpen ,computervista, jumpen!ComputerVISTA zei:Kan't geloven dak mag haten wat ik wil, 't zou er maar moeten aan mankeren dak verbod op haten krijg
Ik wacht wel op het hardere werk...
Inv` zei:jumpen ,computervista, jumpen!
ComputerVISTA zei:blablabla?
Staat me gewoon niet aan dat soort sample muziek, mag het?



Osi` zei:Blijkbaar moogde niet met Vista spotten :')
DNB RULEZ KKBB

ITS ITS ITSComputerVISTA zei:try me FRED![]()
Inv` zei:ITS ITS ITS
gaan met die benen computerviasta, het hardere werk

Osi` zei:Excuseer, ik jump niet.