Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) maar de derde blijft gewoon bij hem als 'garantie'. Na een kwartier zijn die twee er nog steeds niet en beslist de derde om even 'een kijkje te gaan nemen'. Je kan het vervolg al raden hé...VinceFeet zei:Zo'n verhaal heb ik ook nog gehoord van iemand die ik ken van op de fitness. Hij had iemand leren kennen via internet en die kon hem voor belachelijk weinig geld nieuwe gsm's regelen. Het ergste is dan nog dat hij niet alleen voor zichzelf zo'n gsm wou maar ook voor zijn maten. Dus zijn maten hadden hem het geld meegegeven en hij ging dan de gsm'n halen. Geloof het of niet maar van zijn moeder had hij ook nog is een kleine €1000 geleend om wat gsm's in te kopen en die dan achteraf door te verkopen.
In ieder geval, kerel komt aan op de bestemming (in Nederland btw) en daar staan inderdaad drie kerels (allochtonen, of dat nu toeval is of niet laat ik in het midden) op hem te wachten. Hij geeft het geld aan twee van de kerels en die gaan het eerst tellen op een andere locatie (ik zou al weten hoe laat het is...) maar de derde blijft gewoon bij hem als 'garantie'. Na een kwartier zijn die twee er nog steeds niet en beslist de derde om even 'een kijkje te gaan nemen'. Je kan het vervolg al raden hé...
Natuurlijk moet je al enorm naïef en vooral erg dom zijn om je op deze manier in de zeik te laten zetten. Maar gast had dus wel schulden bij zijn maten (die wel een deel hebben kwijtgescholden) en bij zijn moeder, dikke afzuip noem ik zoiets.
Dus als ik van jou was, ga gewoon een keer kijken. Wie weet is het 'gewoon' gestolen goed en dan moet je zelf weten of je dat al dan niet koopt. Neem een koppel maten mee en als die gasten u al niet aanstaan vanaf het begin bol je het gewoon af. En klant is koning dus jij moet eerst die gps systemen kunnen zien en eventueel testen. Dan pas wordt er over geld gesproken. Als ze daar niet mee akkoord gaan, aftrappen. Als ze een mes trekken, lopen.
Ik vermoed nu wel dat het oplichterij is hoor, maar wie niet waagt blijft maagd zeg ik altijd.
twoen zei:was die gast toevallig niet van denderleeuw?
zijn moeder moet dan ook al achterlijk zijn
"ma mag ik eens 300€ om illegale gsm te gaan kopen in nederland?"
CyberLama zei:Wie geeft diene gast aan voor heling of oplichterij?![]()
Als ge aan iemand geld gaat geven die buiten uw gezichtsveld raakt dan zijt ge al niet zone slimme=Dujosh= zei:oppassen,
zelfs als je zogezegd gaat afhalen kunnen ze je bedriegen.
Heb al meegemaakt dat ik ( in de tijd van de pas uitgekomen kleurenscherm gsm )
afgesproken had met iemand,
was aan de achterkant van de macro in vilvoorde.
Kging een 6610 kopen ( winkelprijs 550€ ) voor 100€ zogezegd.
wat moest ik doen ?
geld geven, zodat hij dan naar zijn "baas" ging om de gsm te kopen, en dan ging hij teruglopen naar mij met de gsm.
zijn baas zat zogezegd in een van de huizen in de buurt waar we zaten.
nuja, mooi niet betaald, dus geen deal.
zie ik later op internet dat er mensen bij hem het wel hadden geprobeerd :
bedrogen ...
=> hij neemt u geld, en loopt ermee weg. jij kan hem niet volgen omdat je in auto zit + je kent de buurt niet.
dus toch oppassen!

)[TFT]Poky;8059721 zei:gaat gewoon met een paar man tot daar, en ast scam is houd die kerel vast en dreigt de flikken te gaan halen
Poets wederom Poets
VinceFeet zei:Neen, kerel was van Beerse. En zo achterlijk vind ik dat niet van die moeder. Als ik hier thuis zeg dat ik nen héél schonen deal kan doen zouden ze ook wel wat geld willen voorschieten misschien. Maar hier thuis weten ze dan ook wel dat ik geen achterlijke klojo ben... Zijn moeder had wel beter moeten weten want, de jongen kan er zelf niet aan doen, zo snugger is hij niet.
Ik had wel met hem te doen hoor. Ik vind het erg wanneer ze profiteren van 'iets minder slimme mensen'.
misschien ken ik hem wel... der lopen hier idd niet al te veel snuggere mensen rond 
5 seconden logisch nadenken is meestal het enige wat je nodig hebt om zo'n scams te doorzien, ik kan daar echt niet bij dat er daar dagelijks nog altijd mensen inlopen.p!mp zei:deze mail kreeg ik terug.
het lijkt me vrij echt
Musback zei:wie in Beerse? ben ook van Beersemisschien ken ik hem wel... der lopen hier idd niet al te veel snuggere mensen rond
![]()