Archief - 18- Jarige fuif organiseren!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CAPS

Legacy Member
Ello,

Ik wou eens weten wat je allemaal nodig hebt om een "goede" fuif te organiseren.. Zoals je zelf wel weet zijn er in de tijd -Februari t.e.m april- ofzo 18 jarigen fuiven. Dus met kaart 8 € entree en gratis drank, zonder kaart 15 € entree en ook gratis drank.. Nu to the point! We zijn met een groep van +- 37 mensen, en leggen allemaal 30-40 € bij de rest moeten we sponsors zoeken.

Wat heb je allemaal nodig? Ik bedoel; Tent,DJ,drank,Bodyguards,Polo's...
Liefst ook + prijzen ongeveer, dat we eens kunnen tellen hoeveel het gaat kosten en ons goed voorbereiden!

Ook jullie eigen mening van " hoe zou ik het aanpakken " ..
Andere voorstellen altijd welkom!!

De fuif is 23 Februari..

MVG

GhO$T

Legacy Member
Als het haalbaar is, geen entree vragen, tenminste als je zoveel mogelijk volk wilt trekken.
Een onbekende fuif van enkele 18jarigen is altijd een risico dat het zal floppen dus veel mensen gaan ander plannen maken in plaats van inkom te betalen voor een feest waarvan ze niet weten als het de moeite zal zijn.

neomitochondria

Legacy Member
ik doe ook een fuif met een maat op 30 september in Oostende, wij zijn beide 19 jaar.

wat hebben we van kosten Sabbam, affiches, flyers, drank, bekers, huur van de zaal, lichtstukken en boxen dat zijn zowat de voornaamste dingen.

DJ is mijn maat en hij zorgt ook voor de verlichting en lasers enzo :) enkel de boxen huren we, dat zijn al ferme kosten uitgespaard.

bodyguards is niet verplicht omdat het een relatief kleine fuif zal zijn, EHBO is ook niet verplicht voor ons, er moet enkel iemand aanwezig zijn die kennis heeft van EHBO, de moeder van mijn maat.

het is risicovol voor ons omdat we totaal niet zeker zullen zijn over er veel volk zal komen, maar het belangrijkste is toch dat we uit de kosten komen.

CAPS

Legacy Member
Thx al maar umh @ghost : "Als het haalbaar is, geen entree vragen, tenminste als je zoveel mogelijk volk wilt trekken." elke 18 jarige fuif is 8 €entree en gratis drank dat trekt toch al veel denk ik ;), "Een onbekende fuif van enkele 18jarigen is altijd een risico" Elke dorp hier heeft een 18 jarigen groep dus om de 2/3 weken is er hier dan 3 maande lang een 18 jarigen en die hebben veel succes ..

@neomitoc....
Thx al, maar we verwachten toch veel man ( omdat we een tent moete hebbe waar minstens 800 man in moeten passen) dus hebben we wel bodyguards nodig denk ik ..

Weet er iemand prijs van tenten?

Mvg

CAPS

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
ik zou zo'n 3 euro ofzo entré vragen

Kerel, het is ook de bedoeling dat ween beetje winst hebben en niet met verlies gaan werken! Een gemiddelde fuif is 6 €inkom + drank, dit is 8 €inkom FREE drank ;)

neomitochondria

Legacy Member
zou je dan wel niet teveel verlies maken :s dat is echt wel ENORM weinig ze, 8 euro

CAPS

Legacy Member
neomitochondria zei:
zou je dan wel niet teveel verlies maken :s dat is echt wel ENORM weinig ze, 8 euro

You have a point.. Maar als ik naar de vorige groep ( 88 ) luister die het vorig jaar hadden georganiseerd zeggen ze; We hadden allemaal 40 €/ man bij elkaar gelegt, de rest sponsoring en opt laatste kregen we nog 60 €/ man terug.. dus eigelijk heb je 'niets' geïnvesteerd eh?

Alle als alles goed zou gaan zou da toch moeten lukken..

EDIT: Met FREE drank bedoel ik; Frisdrank(water,cola enzo),Bier! GEEN Cocktails ddaar is een cocktailbar voor en die moet je wel kopen :) anders zou het iets teveel van het goede zijn..

Sir.Killalot

Legacy Member
capsy zei:
Kerel, het is ook de bedoeling dat ween beetje winst hebben en niet met verlies gaan werken! Een gemiddelde fuif is 6 €inkom + drank, dit is 8 €inkom FREE drank ;)

De fuiven hier in de buurt zijn meestal 2.5 eur vvk en 3.5 aan kassa. En drank is niet gratis :)

8euro en gratis drank klinkt wel heel leuk!

neomitochondria

Legacy Member
mijn fuif zal is 4 euro vvk en 5 euro add :s

omdat ik denk dat het nu niet zoveel uitmaakt of je nu 3/4 of 5 euro vraagt, zolang je maar onder de 5 euro blijft, zal wel iets maken mss, maarja dat haal je dan weer op met die meerkost

CAPS

Legacy Member
neomitochondria zei:
mijn fuif zal is 4 euro vvk en 5 euro add :s

omdat ik denk dat het nu niet zoveel uitmaakt of je nu 3/4 of 5 euro vraagt, zolang je maar onder de 5 euro blijft, zal wel iets maken mss, maarja dat haal je dan weer op met die meerkost

Idd dat zijn de normale prijzen.. Maar als iemand de Beachparty van Bocholt kent ? dat was abnormaal.. het was als ik goed meen 15 € VVK voor 2 dagen ofwel vrijdags 12 €inkom en zaterdags 15 € .. begin ma eens te tellen als je 17 bent en na zo een fuif gaat bv zaterdag. Zondags' geld +-20-25 €? dan hebde nog 5-10 € over?! Toen het schoonste, vrijdags aan de kassa 3 bonnen --> 5 €! ( ALEEN GELDIG OP VRIJDAG ) dat noem ik pas profiteren :/

ComputerVISTA

Legacy Member
Voor klank en licht kijk in je gouden gids en ga bij verschillende bedrijven (en dus geen hobby bob's) een offerte vragen, wie het goedkoopst is met het leukste materiaal die neem je ;)

TheCrow7

Legacy Member
Event Security bedoel je. Een bodyguard is een persoonlijke lijfwacht, daarom dat ik '37' schreef. :p

CAPS

Legacy Member
TheCrow7 zei:
Event Security bedoel je. Een bodyguard is een persoonlijke lijfwacht, daarom dat ik '37' schreef. :p

Aha :) nja verkeerd verstaan.. Jaj die security heb je wel nodig de laatste tijden ;< bijna elke fuif wordt gevochten..

SilentSpring

Legacy Member
neomitochondria zei:
mijn fuif zal is 4 euro vvk en 5 euro add :s

omdat ik denk dat het nu niet zoveel uitmaakt of je nu 3/4 of 5 euro vraagt, zolang je maar onder de 5 euro blijft, zal wel iets maken mss, maarja dat haal je dan weer op met die meerkost
4€ vvk is toch vreed weinig. Gemiddelde fuif is hier 8€ vvk en 10€ add.

omaha

Legacy Member
Hier is het de gewoonte van vrije gift aan de inkom en gratis drank de hele avond. Wij waren met 9 man en hebben ieder zo'n 120&#8364; moeten betalen aan de ton. Ik vind het vrij normaal dat als je een 18-jarige ton 'geeft', je er geen winst op gaat maken.

R-evolution™'

Legacy Member
capsy zei:
Idd dat zijn de normale prijzen.. Maar als iemand de Beachparty van Bocholt kent ? dat was abnormaal.. het was als ik goed meen 15 € VVK voor 2 dagen ofwel vrijdags 12 €inkom en zaterdags 15 € .. begin ma eens te tellen als je 17 bent en na zo een fuif gaat bv zaterdag. Zondags' geld +-20-25 €? dan hebde nog 5-10 € over?! Toen het schoonste, vrijdags aan de kassa 3 bonnen --> 5 €! ( ALEEN GELDIG OP VRIJDAG ) dat noem ik pas profiteren :/

Heb veel mense hore klage daar , mja ik had vrij kaarten en gratis bonnekes (die gast die die vfontijnen daar zet is hele goeie kennis) .
Ma vorig jaar heb ik eigelijk niemand hore klagen , is dat dan in eens zo opgeslage ?

SimonL

Legacy Member
neomitochondria zei:
ik doe ook een fuif met een maat op 30 september in Oostende, wij zijn beide 19 jaar.

wat hebben we van kosten Sabbam, affiches, flyers, drank, bekers, huur van de zaal, lichtstukken en boxen dat zijn zowat de voornaamste dingen.

DJ is mijn maat en hij zorgt ook voor de verlichting en lasers enzo :) enkel de boxen huren we, dat zijn al ferme kosten uitgespaard.

bodyguards is niet verplicht omdat het een relatief kleine fuif zal zijn, EHBO is ook niet verplicht voor ons, er moet enkel iemand aanwezig zijn die kennis heeft van EHBO, de moeder van mijn maat.

het is risicovol voor ons omdat we totaal niet zeker zullen zijn over er veel volk zal komen, maar het belangrijkste is toch dat we uit de kosten komen.
poster hall 3de graad? :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan