CAPS
Legacy Member
Ello,
Ik wou eens weten wat je allemaal nodig hebt om een "goede" fuif te organiseren.. Zoals je zelf wel weet zijn er in de tijd -Februari t.e.m april- ofzo 18 jarigen fuiven. Dus met kaart 8 € entree en gratis drank, zonder kaart 15 € entree en ook gratis drank.. Nu to the point! We zijn met een groep van +- 37 mensen, en leggen allemaal 30-40 € bij de rest moeten we sponsors zoeken.
Wat heb je allemaal nodig? Ik bedoel; Tent,DJ,drank,Bodyguards,Polo's...
Liefst ook + prijzen ongeveer, dat we eens kunnen tellen hoeveel het gaat kosten en ons goed voorbereiden!
Ook jullie eigen mening van " hoe zou ik het aanpakken " ..
Andere voorstellen altijd welkom!!
De fuif is 23 Februari..
MVG
Ik wou eens weten wat je allemaal nodig hebt om een "goede" fuif te organiseren.. Zoals je zelf wel weet zijn er in de tijd -Februari t.e.m april- ofzo 18 jarigen fuiven. Dus met kaart 8 € entree en gratis drank, zonder kaart 15 € entree en ook gratis drank.. Nu to the point! We zijn met een groep van +- 37 mensen, en leggen allemaal 30-40 € bij de rest moeten we sponsors zoeken.
Wat heb je allemaal nodig? Ik bedoel; Tent,DJ,drank,Bodyguards,Polo's...
Liefst ook + prijzen ongeveer, dat we eens kunnen tellen hoeveel het gaat kosten en ons goed voorbereiden!
Ook jullie eigen mening van " hoe zou ik het aanpakken " ..
Andere voorstellen altijd welkom!!
De fuif is 23 Februari..
MVG
enkel de boxen huren we, dat zijn al ferme kosten uitgespaard.
, "Een onbekende fuif van enkele 18jarigen is altijd een risico" Elke dorp hier heeft een 18 jarigen groep dus om de 2/3 weken is er hier dan 3 maande lang een 18 jarigen en die hebben veel succes ..
dat is echt wel ENORM weinig ze, 8 euro
