Archief - 16 jaar => maagring laten zetten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sepiroth

Legacy Member
Hey ben een jongen van 16 en wou vragen of een maagring voor mij gepast zou zijn.
Ik weet je kan nu zeggen ga op dieet maar daar heb ik geen goesting nie meer in heb er al genoeg geprobeerd en blijf nie op mijn punt staan.


Nu wou ik vragen of dat mogelijk was op 16 jaar en /of dat een goed idee is


Groeten

^^pathfinder^^

Legacy Member
dunno, kzou toch wachten als u lichaam volgroeid is.

n0sTRa

Legacy Member
Heb toch al van veel mensen gehoord dat ze door teveel last van maagring hem terug laten uitnemen.

PaJaMa

Legacy Member
ga op dieet, een low carb dieet + het uitrekenen van cals werkt altijd!

Fraggie

Legacy Member
Wat ik weet van een maagring is dat je niet alles meer kan eten, dus moet je sowieso een "dieet volgen".

the_vee

Legacy Member
ga op een streng dieet
doe elke dag aan sport: lopen ,fietsen

VinceFeet

Legacy Member
Sepiroth zei:
Hey ben een jongen van 16 en wou vragen of een maagring voor mij gepast zou zijn.
Ik weet je kan nu zeggen ga op dieet maar daar heb ik geen goesting nie meer in heb er al genoeg geprobeerd en blijf nie op mijn punt staan.


Nu wou ik vragen of dat mogelijk was op 16 jaar en /of dat een goed idee is


Groeten

Zoals al eerder gezegd, ga naar een dokter. Die gaan je véél beter kunnen helpen dan wij hoor. Maar gewoon uit nieuwsgierigheid. Hoeveel weeg je juist? Want een maagring is wel vrij drastisch hoor, dus ik denk dat je overgewicht ook vrij 'drastisch' moet zijn. Maar ik kan je wel begrijpen. Sommige mensen moeten diëten gelijk halve gekken en van zodra ze maar één keer iets vettig eten komt dat er gewoon terug bij aan...

-shogun-

Legacy Member
Niet doen, probeer toch eerst nog wat meer natuurlijke dingen, direct zo drastisch. Hoeveel weeg je btw?
Zorg ten minste dat het geen bevlieging wordt waarvan ge heel uw leven last en spijt zult hebben.
En idd, bezoek eens een dokter.

freeza

Legacy Member
ga sporten, ga je nog het beste resultaat hebben + het is ook goed voor je zelfvertrouwen

NoizeSuppressor

Legacy Member
Op uw eten letten en sporten. Elke dag groenten eten en als je zin hebt in iets, fruit nemen...

Ik heb altijd voetbal gespeeld op vrij hoog niveau maar door rotte knie is 't niet meer aangewezen en 't buikje begon een klein
beetje te komen, daarom er goed op beginnen letten.

Geen gefrituurde dingen, ja ene keer op de maand is calamares, en geen McDonalds toestanden meer.
Pita ook zoveel mogelijk afblijven, en cola of andere frisdranken blijf ik ook af.

Begin daar is mee op uw 16, wil niet zeggen dat je nix meer mag eten of af en toe is zondigen he...

Anoniem04

Legacy Member
Hou die zever uit uw lichaam en ga desnoods fitnessen en op dieet.

Ali_

Legacy Member
Maagring is niet gezond.
Enkel diëten haalt niks uit.
Als je goeie raad wil:
Stop met snoepen en allerlei. Je lichaam verbrand eerst suikers, pas dan gaat het over op verbranden van vetten. Als je als een gek suikers vreet, dan zal je lichaam de kans niet krijgen om dat overtollig vet te verbranden.
Dus, stap 1: Stop met suikkerrijke dingen te eten (dus ook geen bier enzo drinken). De suikers die noodzakelijk zijn om te overleven verkijg je wel door je dagelijks voedsel.
Stap 2: Zoek een sport: Er moet toch een sport zijn die je leuk vind?
Indien dat niet zo is: join a fitnessclub.
Als je naar de fitness zou gaan en je wil vooral gewicht verliezen, hou je dan bezig met de cardiotoestellen. Als je later dan ook wat spieren wil kweken, kun je ook aan powertraing beginnen, maar ik heb zo het gevoel dat je nu vooral gewicht kwijt wil.
Als je niet aan fitness wil doen: Ga dan gewoon joggen.
Maar doe het met enig systeem: Doe het dagelijks, wat voor weer het ook is (oké, als de wind nu aan 120 km/h waait kan je een dag overslaan). Maar begin rustig, eerste keer 10 min en doe er dagelijks 5 minuten bij. Als je denkt dat je op je maximum zit=> NIET STOPPEN, doe er nog een minuut bij!
Dit is heel belangrijk om te evolueren.
En liefst ook geen hot kebabs meer ;) allé nie dagelijks ofzo. Maar 1 kebab per maand zal momenteel wel volstaan.
But don't get a maagring, het is allesbehalve gezond en als je een defitige arts hebt zal die het je ook afraden en als m echt goe is zal m aanraden wat ik je hier aanraad :)

zarathustra

Legacy Member
Een beetje arts gaat u met zo'n motivatie geen maagring geven lijkt me :/

Darth-Falcon

Legacy Member
uit de reacties kan ik 1 ding opmaken: mensen zien blijkbaar niet in dat overgewicht dat komt door te veel eten exact het zelfde is als roken enz.

denken jullie nu echt dat het zo simpel is om ff op dieet te gaan ?.

@ threadstarter:

Wat de meesten niet weten is dat ge me ne maagring even goed op dieet moet dat wel een pakske strenger is dan gewone dieeten. vergeet het maar om voor de rest van uw leven eender wat te drinken dan water (zeker geen bruisende dranken meer), geen wit brood meer, veel vlees soorten moogt niet meer eten, geen aardappelen meer ...

en ik heb nog een PM gestuurd.

Ali_

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
uit de reacties kan ik 1 ding opmaken: mensen zien blijkbaar niet in dat overgewicht dat komt door te veel eten exact het zelfde is als roken enz.

denken jullie nu echt dat het zo simpel is om ff op dieet te gaan ?.

@ threadstarter:

Wat de meesten niet weten is dat ge me ne maagring even goed op dieet moet dat wel een pakske strenger is dan gewone dieeten. vergeet het maar om voor de rest van uw leven eender wat te drinken dan water (zeker geen bruisende dranken meer), geen wit brood meer, veel vlees soorten moogt niet meer eten, geen aardappelen meer ...

en ik heb nog een PM gestuurd.

Idd, te veel eten kan een verslaving zijn even erg als roken (ik heb wel geen last van da eerste, ma wel van de tweede, allé last :D )
Maar enkel diëten zal echt niet veel uitmaken, lichaamsbeweging is volgens mij belangrijker en het beste dieet is stop eating all that candy and burgers
ahja, en al die vettige sauzen en frisdranken daar kunt ge best ook mee stoppen.
Ik kan het weten omdat ik een overgewicht had van 10 kilo => in zes maanden kwijtgeraakt door combinatie fitness en het niet eten van de dingen die ik hier heb opgenoemd.
Nu heb ik the perfect body, al zeg ik het zelf.

Najade

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
@ threadstarter:

Wat de meesten niet weten is dat ge me ne maagring even goed op dieet moet dat wel een pakske strenger is dan gewone dieeten. vergeet het maar om voor de rest van uw leven eender wat te drinken dan water (zeker geen bruisende dranken meer), geen wit brood meer, veel vlees soorten moogt niet meer eten, geen aardappelen meer ...

en ik heb nog een PM gestuurd.
Uhuh. Eens lekker tafelen zit er nooit meer bij, uit eten al zeker niet.
In fact, sommige mensen voelen zich zelfs al ziek/vol van te kijken naar een boke. Teveel eten KAN niet meer, in die zin dat het er gewoon niet in geraakt, of er niet in BLIJFT.
Een maagring werkt dus wel, maar je kan het vergelijken met een doorgedreven dieet, en de meeste mensen die ik ken die er één hebben, zien er vooral van af.

Blijf dus nog even van de drastische middelen, en probeer het the oldfashioned way. Dieten lukt wél. Maar in feite moet je niet dieten.. je moet je hele levensstijl veranderen om af te vallen.
Leef gezonder. Drink veel water, eet niet teveel suikers en zetmelen. Blijf van fris- en lightdranken. En ga zwemmen ofzo: beweeg, maar dan met een sport die je zelf tof vindt.

Moloch

Legacy Member
teveel eten kan niet? zeg dat eens tegen die met ne maagring die niet meer kunnen staan van de pijn als ze "teveel" gegeten hebben ;)

darmen inkorten? allemaal goe en wel, ma ze vergeten erbij te zeggen dat ge derest van u leven pillen moogt pakken gelijk zot, dan nog te zwijgen over de pijnen..

ballon in de maag? pijn, pijn, pillen, pijn

alles klint goed en ziet er goed uit, maar hetgeen erbij komt.. vanaf de mensen dat horen haken ze af, en maar goed ook

vergeet nie, als er echt veeeeel afgaat hangt ge met overtollige huid é, da zijn zo flappen, en schoon is da zeker nie, dan moogt nog eens plastische chirugie doen om het weg te snijden; ALS ge het kunt betalen

bezint eer ge begint ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan