Archief - 100 dagen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Davy C.

Legacy Member
Ieps,

voor onze 100 dage ist thema "national stereotypes" (vinnik eig ma dwaas) enja keb eiglijk geen idee in wa dak me kan verklede. Drm als er goei voorstelle zijn, zet ze ier en help mij!
Thx
Davy

Pippoken

Legacy Member
kunde dezen thread niet ewa algemener maken? :$ .

:offtopic:
wij hebben op 30 april ons 100 dagen, nen dag waarop we iets moeten doen met de ganse klas inclusief de klastititularis.... voor ons ( Eco Wis ) allemaal geen probleem, wij komen onderling perfect overeen... MAAR we zitten samen met Wetenschappen Wiskunde, en daarmee komen we dus totaaaaal niet overeen he als het op plannen aankomt....

volgens mij gaat dat er nog veel water naar de zee moeten vloeien (lees: zeeënn naar de oceaan) zenne eer we er gaan uitgeraken (ALS we der uitgeraken)

Nog klassen die dit probleem hebben erges in vlaanderen? Of zijn wij de enigste die niet overeen kunnen komen :D
:offtopic:

on-topic: Ik zou een konijn pakken, ma dat zal niet goed zijn zeker :D

Doggiedog

Legacy Member
toen ik nog in het middelbaar zat, moesten ALLE klassen van ALLE richtingen in het 6de jaar samenkomen en bespreken en zelfbeslissen wat we gingen doen op de laatste honderd dagen. Het valt niet echt meer te zeggen dat dat compleet faalde, de meesten maar iets last minute bedachten (zo was er een groepje dat gewoon voorstellingen gaf van breakdancing. Wel leuk, maar de rest heeft er verder niet veel aan) en we ons allemaal automatisch halverwege in groepjes splitsten en gewoon uitgingen en deden wat we wilden ...

Zodus Pippoken, ik zou u aanraden om zoveel mogelijk vooral met uw klas af te spreken en een beetje teproberen met die andere klas. Als het niet lukt met die andere klas, alleen iets doen met uw klas, anders gaat uw eigen klas misschien ook verdeeld raken en komt er evenveel van als bij ons.


@ Davy: verkleed u als Manneken Pis? :p

Goldrusher

Legacy Member
Ik denk dat ze bedoelen dus van over de hele wereld, de typische klederdrachten en manieren.

Duitsers -> lederhosen en glas bier
Fransen -> toupetje en stokbrood
Afrikanen -> peniskoker, donkerbruine schmink, speer
Amerikanen -> kussen onder uw hemd, stars & stripes en hamburger
Chinezen -> strooien hoedje, gele schmink, lange zwarte snor
Hawaiianen -> typisch hemdje, strooien rok, bloemenketting
etc.

NoizeSuppressor

Legacy Member
En mag het stereotype zijn aan de buitenlanders die hier wonen? :D

Pippoken

Legacy Member
Doggiedog zei:
toen ik nog in het middelbaar zat, moesten ALLE klassen van ALLE richtingen in het 6de jaar samenkomen en bespreken en zelfbeslissen wat we gingen doen op de laatste honderd dagen. Het valt niet echt meer te zeggen dat dat compleet faalde, de meesten maar iets last minute bedachten (zo was er een groepje dat gewoon voorstellingen gaf van breakdancing. Wel leuk, maar de rest heeft er verder niet veel aan) en we ons allemaal automatisch halverwege in groepjes splitsten en gewoon uitgingen en deden wat we wilden ...

Zodus Pippoken, ik zou u aanraden om zoveel mogelijk vooral met uw klas af te spreken en een beetje teproberen met die andere klas. Als het niet lukt met die andere klas, alleen iets doen met uw klas, anders gaat uw eigen klas misschien ook verdeeld raken en komt er evenveel van als bij ons.


@ Davy: verkleed u als Manneken Pis? :p

De klassen scheiden is geen optie (mag niet van directie/titularis uit). We zullen moeten overeenkomen, de vraag is wie er het eerst bezwijkt :D

ElBramo

Legacy Member
Verkleed u als de stereotype terrorist: bivakmuts, hoofddoek, lang gewaad (met voldoende plaats voor bommen), ak47, ...

GTM

Legacy Member
ElBramo zei:
Verkleed u als de stereotype terrorist: bivakmuts, hoofddoek, lang gewaad (met voldoende plaats voor bommen), ak47, ...
En dan de leraar het SIE bellen omdat ze u niet herkennen met die bivakmuts. :lol:

EDIT: damn, Mithrandix was me voor :p

Avondland

Legacy Member
Ga verkleed als een clown maar alleen je gezicht en draag voor de rest een maatpak: een subtiele verwijzing naar blunderende ministers en frauderende prinsen en zeer stereotypisch voor België.

ComputerVISTA

Legacy Member
Avondland zei:
Ga verkleed als een clown maar alleen je gezicht en draag voor de rest een maatpak: een subtiele verwijzing naar blunderende ministers en frauderende prinsen en zeer stereotypisch voor België.

Gij zou u misschien kunnen verkleden als stuurman... en u ergens aan een kaai zetten. Nee?

LeSec

Legacy Member
Volledig int grijs gaan.
Beter kunde de Belgische politiek niet voorstellen.

Netrem

Legacy Member
met 8 andere vrienden als grijze bol gaan, en dan zegge da ge samen het atomium zijt

nigel555

Legacy Member
Avondland zei:
Ga verkleed als een clown maar alleen je gezicht en draag voor de rest een maatpak: een subtiele verwijzing naar blunderende ministers en frauderende prinsen en zeer stereotypisch voor België.
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: sweet

JeanPerrier

Legacy Member
Avondland zei:
Ga verkleed als een clown maar alleen je gezicht en draag voor de rest een maatpak: een subtiele verwijzing naar blunderende ministers en frauderende prinsen en zeer stereotypisch voor België.

op de 100 dagen ist meestal geen goe idee om in een maatpak te gaan :lol:
wel een goe idee

Dakantochnie

Legacy Member
Zet een masker van Prins Laurent op, reden genoeg om mee te lachen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan