yes, 2 aansluitingen, beide geconnecteerd... Maar ik vind nergens terug welke aansluiting mij standaard van beeld kan voorzien (er is nog geen windows, dus nog geen driver uiteraard...)
EDIT Probeer net opnieuw, en nu doet hij het wel...
EDIT2: Hoera, alles blijkt te werken, bedankt voor het advies!!!