Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
saikoboarder zei:zalman heeft al een tijdje niet meer de beste prestaties.
Davion zei:Ge hebt nee goede koeler, ik zou niets veranderen![]()
Long time no hear , thx 4 the advice sheep zei:ik zou ook niets veranderen,
maar als je echt je cooler beu bent raad ik je wel een Arctic Freezer 64 pro aan
en idd, Zalman geeft al een tijdje niet meer de beste prestaties, en hun prijzen zijn ook niet altijd even mild
imo is Arctic Cooling nu de betere (zeker op gpu vlak)
Yankee zei:Thermaltake Big Typhoon (die er jammer genoeg niet bij komt daar),.
't Is ook te zien wat je ziet als de beste he. Spelen prijs, geluid, omvang,... ook een factor of gaat het enkel over prestatie,...Davion zei:En welke is dan wel de beste?



sheep zei:wanneer alles in een case zit, en dan liefst vanal met slechts 1*120mm fan als intake en 1*120mm als outtake (12v)
imo zullen de verschillen stukken groter zijn als er getest wordt in realtime omstandigheden
dat coolers zoals de Thermaltake Big Typhoon bij de "top crop" zit ligt enkel en alleen aan het feit dat dit niet altijd gebeurt
