Pegas
Legacy Member
Ik heb die wireless Philips ADSL modem gekocht (die nu overal in reclame staat), alleen moet ik nog een PCI kaart kopen.
Mijn oog is gevallen op de Linksys Wireless-G PCI Card WMP54G alleen weet ik niet of deze goed genoeg is (ik game nogal veel online). Zijn er nog betere in deze prijsklasse (+/- €50) of is zo'n USB ontvanger ook goed genoeg want ik heb gelezen dat het bereik daarvan wat minder is?
Mijn oog is gevallen op de Linksys Wireless-G PCI Card WMP54G alleen weet ik niet of deze goed genoeg is (ik game nogal veel online). Zijn er nog betere in deze prijsklasse (+/- €50) of is zo'n USB ontvanger ook goed genoeg want ik heb gelezen dat het bereik daarvan wat minder is?


maar dit om te melden dat de router naar behoren functioneert. Ik zit twee verdiepen hoger, met een laptop met Intel PRO/Wireless 2200BG-kaartje. Signaalsterkte: very good (constant). Snelheid: meestal 24Mbps, al schommelt het wel eens tussen 12 en 36Mbps.