Archief - Winkel die X5l verkoopt?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skizzy

Legacy Member
Lo,

Ik ben vandaag dus jareg (:woohoo: ) en kmag, mits zelf een kleine bijdrage te leveren, een mooi mp4-spelertje kopen :p.
Ik heb verschillende fora afgeschuimd en reviews gelezen en uiteindelijk is mijn keuze gevallen op de Cowon iAudio X5L 30GB.

Lijkt me een zeer degelijk apparaatje:
-30gb (heb ik zeker nodig)
-35u speeltijd (zal er wel 30zijn als je ondertss een beetje in het menu navigeert)
-compact (ongeveer de grootte van een iPod)
-plug 'n play, geen software nodig (geeft voor mij toch wel de doorslag, aangezien al mijn mp3's mooi gerangschikt staan)

Maar het probleem is, ik heb vandaag gezocht naar een winkel die de X5L 30verkoopt, maar ik vind alleen webshops, en daar is mijn pa namelijk niet zo op gesteld.
Dus ik zoek een winkel die dit model verkoopt, ergens in de buurt van Binkom, dat nabij Tienen ligt.
(Als het kan ook geen al te dure :), kost nieuw al 395€ (mp3man.be) en dat is toch al een aardige prijs :).

Cheers

Feignasse

Legacy Member
Mp3man is 100% betrouwbaar en je kan per overschrijving betalen op een Belgisch bankrekeningnummer. Ik heb zo al verschillende bestellingen gedaan bij die winkel en die zijn steeds snel (koerier, met track&trace) en goed aangekomen (stevig verpakt). De twijfels van uw pa zijn ongegrond.

Mp3man is trouwens geen 100% webshop; mochten de zaken in een uitzonderlijk geval toch mislopen dan kan je nog steeds in Rotterdam op de tafel gaan kloppen :p

Skizzy

Legacy Member
@ hystrix: wtf?
@ Ulixes: Dat is het probleem juist, rotterdam :). Mijne pa zint het nie zo da als er iets aan is ge der nie mee na ne winkel in de buurt kunt gaan :s.

Cheers

Feignasse

Legacy Member
Skizzy zei:
@ hystrix: wtf?
@ Ulixes: Dat is het probleem juist, rotterdam :). Mijne pa zint het nie zo da als er iets aan is ge der nie mee na ne winkel in de buurt kunt gaan :s.

Cheers

Je houdt de originele verpakking inclusief "verzenddoos" bij. Scheelt er iets aan de speler, dan neem je contact op met mp3shop.be en je stuurt het ding terug. Als je binnen de garantievoorwaarden valt (maw als blijkt dat het defect buiten jouw schuld is ontstaan), krijg je een nieuwe unit opgestuurd. Die winkels doen daar echt niet moeilijk over hoor ;)

Nuja, je moet het zelf weten, maar veel winkels in België die merken als iAudio of iRiver verkopen zal je niet vinden. Al eens gaan kijken bij Mediamarkt?

Skizzy

Legacy Member
Ulixes zei:
Je houdt de originele verpakking inclusief "verzenddoos" bij. Scheelt er iets aan de speler, dan neem je contact op met mp3shop.be en je stuurt het ding terug. Als je binnen de garantievoorwaarden valt (maw als blijkt dat het defect buiten jouw schuld is ontstaan), krijg je een nieuwe unit opgestuurd. Die winkels doen daar echt niet moeilijk over hoor ;)

Nuja, je moet het zelf weten, maar veel winkels in België die merken als iAudio of iRiver verkopen zal je niet vinden. Al eens gaan kijken bij Mediamarkt?

Ahzo, al ervaring mee?
Maar het staat al bijna vast dat ik hem toch ga kopen op mp3shop.be, heb mijne pa kunnen overtuigen.
Thx voor replies

CHeers
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan