Skizzy
Legacy Member
Lo,
Ik ben vandaag dus jareg
woohoo: ) en kmag, mits zelf een kleine bijdrage te leveren, een mooi mp4-spelertje kopen
.
Ik heb verschillende fora afgeschuimd en reviews gelezen en uiteindelijk is mijn keuze gevallen op de Cowon iAudio X5L 30GB.
Lijkt me een zeer degelijk apparaatje:
-30gb (heb ik zeker nodig)
-35u speeltijd (zal er wel 30zijn als je ondertss een beetje in het menu navigeert)
-compact (ongeveer de grootte van een iPod)
-plug 'n play, geen software nodig (geeft voor mij toch wel de doorslag, aangezien al mijn mp3's mooi gerangschikt staan)
Maar het probleem is, ik heb vandaag gezocht naar een winkel die de X5L 30verkoopt, maar ik vind alleen webshops, en daar is mijn pa namelijk niet zo op gesteld.
Dus ik zoek een winkel die dit model verkoopt, ergens in de buurt van Binkom, dat nabij Tienen ligt.
(Als het kan ook geen al te dure
, kost nieuw al 395€ (mp3man.be) en dat is toch al een aardige prijs
.
Cheers
Ik ben vandaag dus jareg
woohoo: ) en kmag, mits zelf een kleine bijdrage te leveren, een mooi mp4-spelertje kopen
.Ik heb verschillende fora afgeschuimd en reviews gelezen en uiteindelijk is mijn keuze gevallen op de Cowon iAudio X5L 30GB.
Lijkt me een zeer degelijk apparaatje:
-30gb (heb ik zeker nodig)
-35u speeltijd (zal er wel 30zijn als je ondertss een beetje in het menu navigeert)
-compact (ongeveer de grootte van een iPod)
-plug 'n play, geen software nodig (geeft voor mij toch wel de doorslag, aangezien al mijn mp3's mooi gerangschikt staan)
Maar het probleem is, ik heb vandaag gezocht naar een winkel die de X5L 30verkoopt, maar ik vind alleen webshops, en daar is mijn pa namelijk niet zo op gesteld.
Dus ik zoek een winkel die dit model verkoopt, ergens in de buurt van Binkom, dat nabij Tienen ligt.
(Als het kan ook geen al te dure
, kost nieuw al 395€ (mp3man.be) en dat is toch al een aardige prijs
.Cheers
proficiat eh
.