Archief - Welke tablet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RpR

Legacy Member
Beste,

ik ben op zoek naar een tablet die aan volgende eisen moet kunnen voldoen:
- Aansluitbaar op beamer (VGA) om powerpoints te tonen.
Ik dacht hierbij aan een verloopstuk van hdmi naar vga.
- Redelijk wat soorten video formaten aankunnen.
- Hoe langere batterijduur hoe beter.
- Wifi (3G niet nodig maar mag wel)
- Licht maar wel groot scherm.

Budget speelt geen rol en heb niets tegen Microsoft / Apple / Google dus alle soorten zijn goed.

Ik dacht aan de Samsung Galaxy Tab 10.1

Alvast bedankt.

?therapy?

Legacy Member
Heb in de mediamarkt eens wat tablets getest en ik was eigenlijk enkel onder de indruk van Samsung galaxy tab, HTC hun tablet of de ipad.

MrZodiac

Legacy Member
Met de archos reeks kan je dat ook, heb zelf een vorig model Internet Tablet 101, met hdmi, HD, 10" scherm, 8-10u batterij en wifi.

Enkel geen 3G, maar via Tethering kan je ook gewoon op internet via je telefoon.

Enige voordeel, deze zijn niet zo duur als de andere. Nadeel is mss een beetje de bouw kwaliteit, maar daar heb ik zelf nog geen echte hinder van ondervonden.

ARCHOS

feZ, man!

Legacy Member
ik heb de arnova 8 (ook van archos) gekocht op tabletcenter.be. Ik gebruik het wel enkel om manga te lezen in de trein, soms filmpjes te zien en mee te nemen op reis om mijn mail na te kijken en een beetje te surfen.

+: goedkoop, draagbaar, usb aansluiting, android
-: schermkwaliteit, touchscreen is nog resistief

Ik zou eens kijken op samenkopen.net daar is iemand die androidtablets goedkoop invoert. Als ik mijn tablet nu niet had had ik er daar één van besteld.

Ik zou nooit voor een ipad of een samsung galaxy gaan, al is het gewoon omdat ze schandalig duur zijn.

Ik had nog nooit met android gewerkt en vind het heel aangenaam om mee te werken.

MrKend54l

Legacy Member
feZ zei:
Ik zou nooit voor een ipad of een samsung galaxy gaan, al is het gewoon omdat ze schandalig duur zijn.

Elke tablet met dual core ligt rond dezelfde prijs hoor. Dus het is niet alsof er een alternatief is.

RpR

Legacy Member
MrKend54l zei:
Elke tablet met dual core ligt rond dezelfde prijs hoor. Dus het is niet alsof er een alternatief is.

De Archos zit rond de 300 euro terwijl de galaxy toch rond de 500 cirkelt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan