Archief - welke hoofdtelefoon?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sven311

Legacy Member
Hej

Binnenkort ga ik me een hoofdtelefoon aanschaffen van rond de 40eur.
Echter is er zoveel keus dat ik niet meer weet wat het best is..
Hij moet goede bas weergeven en gewoon goede geluidskwaliteit geven (sennheiser..?).

Iemand enig advies of tips?

Mvg sven

mdgf

Legacy Member
Met welke bedoeling?

Thuisgebruik: JVC HA-RX700 Deep Bass Headphones: Amazon.co.uk: Electronics (of die echt veel bass (das sowieso meestal een nadeel tenzij het echt goed gedaan is) heeft weet ik niet, ik dacht het niet)

On-the-road met isolatie en geen lekkage van geluid: AKG K(1)81 DJ, kost tss de 40€ en de 50€, ik heb hem zelf, veel bass, degelijk isolerend, geen enkele lekkage.
Het grote nadeel is comfort, neem die niet als je hem meer dan een uur aan een stuk ophebt (minder als je een bril draagt, het verchil is heel merkbaar als ik lenzen draag tov van mijn bril) en/of een dik hoofd hebt (no offense :p).

on-the-road zonder isolatie en met lekkage en i don't give a damn about design: Koss portapro
Een alternatief daarvoor is de sennheiser px 100-II, maar die kost bijna het dubbel en is naar het schijnt niet beter qua geluidskwaliteit.

sven311

Legacy Member
mdgf zei:
Met welke bedoeling?

Thuisgebruik: JVC HA-RX700 Deep Bass Headphones: Amazon.co.uk: Electronics (of die echt veel bass (das sowieso meestal een nadeel tenzij het echt goed gedaan is) heeft weet ik niet, ik dacht het niet)

On-the-road met isolatie en geen lekkage van geluid: AKG K(1)81 DJ, kost tss de 40€ en de 50€, ik heb hem zelf, veel bass, degelijk isolerend, geen enkele lekkage.
Het grote nadeel is comfort, neem die niet als je hem meer dan een uur aan een stuk ophebt (minder als je een bril draagt, het verchil is heel merkbaar als ik lenzen draag tov van mijn bril) en/of een dik hoofd hebt (no offense :p).

on-the-road zonder isolatie en met lekkage en i don't give a damn about design: Koss portapro
Een alternatief daarvoor is de sennheiser px 100-II, maar die kost bijna het dubbel en is naar het schijnt niet beter qua geluidskwaliteit.
hij is bedoelt vooral om te gamen en muziek op pc beluisteren, dus uren zal ie wel op men hoofd staan en bas moet ik hebben, dusja :p

bedankt voor je reactie!

mdgf

Legacy Member
^die wou ik ook net posten :)

Das de extra bass reeks van sony, schijnt heel comfortabel te zijn en betrekkelijk degelijk qua geluidskwaliteit. De xb500 moet ook wel lukken voor 40€ (amazon is net 40€).

ALF 2.0

Legacy Member
mdgf zei:
^die wou ik ook net posten :)
.

Dat heb ik ook regelmatig als ik jouw posts lees ivm headphones.;)

40 euro voor de XB500 is echt wel een superkoopje. Dat is echt een bassmonster. Ideaal voor de OP maw!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan