mythe
Legacy Member
Nu heb ik zowat een idee welke gsm ik mij zou kopen onder de 250 euro.
Dus ga ik een polleke opstarten voor te zien welke gsm het beste uitkomt.
Mijn eisen zijn het volgende:
- Uitbreidbaar geheugen
- MP3 (eventueel FM-tuner)
- Fototoestel
- maximumprijs van 255 euro
- gekend merk (dat ik geen probs heb met Proximus, ...)
- Goede batterijduur
- kan wel tegen een stootje (bv.: uit broekzak vallen, ...)
Ik dacht eerst aan de Sony Ericsson K750i maar die ligt boven mijn budget.
Ik kan wel nog een Siemens C60 inruilen. Maar waarschijnlijk krijg ik hier nog geen 5 euro voor terug.
Liefst REDEN waarom je de GSM kiest.
Ik bedoel de Motorola V360
Dus ga ik een polleke opstarten voor te zien welke gsm het beste uitkomt.
Mijn eisen zijn het volgende:
- Uitbreidbaar geheugen
- MP3 (eventueel FM-tuner)
- Fototoestel
- maximumprijs van 255 euro
- gekend merk (dat ik geen probs heb met Proximus, ...)
- Goede batterijduur
- kan wel tegen een stootje (bv.: uit broekzak vallen, ...)
Ik dacht eerst aan de Sony Ericsson K750i maar die ligt boven mijn budget.
Ik kan wel nog een Siemens C60 inruilen. Maar waarschijnlijk krijg ik hier nog geen 5 euro voor terug.
Liefst REDEN waarom je de GSM kiest.
Ik bedoel de Motorola V360
