protnie
Legacy Member
Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe GSM. Kzou graag een clamshell toestel hebben
of zo een met Slide Up systeem. Ook liefst met een scherm aan de buitenkant en eventueel een camera van goeie kwaliteit zodat ik het goed kan gebruiken want ik beschik niet over een digicam en ik zou toch graag foto's nemen als ik ergens naar toe ga. Ik zou er zeker niet meer dan 300 euro aan willen geven.
Alvast bedankt.
Ik ben op zoek naar een nieuwe GSM. Kzou graag een clamshell toestel hebben
of zo een met Slide Up systeem. Ook liefst met een scherm aan de buitenkant en eventueel een camera van goeie kwaliteit zodat ik het goed kan gebruiken want ik beschik niet over een digicam en ik zou toch graag foto's nemen als ik ergens naar toe ga. Ik zou er zeker niet meer dan 300 euro aan willen geven.
Alvast bedankt.
Als je moet kiezen tussen 100 EUR verliezen/laten pikken/... of 400 EUR, voor, want daar komt het nog altijd op neer, "maar" een GSM, dan is mijn keuze snel gemaakt...
) D500 heeft prachtige CMOS camera gewoon! En is eens iets anders dan alle andere gsm's ook.