Archief - Welke GSM zou ik nemen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

protnie

Legacy Member
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe GSM. Kzou graag een clamshell toestel hebben
of zo een met Slide Up systeem. Ook liefst met een scherm aan de buitenkant en eventueel een camera van goeie kwaliteit zodat ik het goed kan gebruiken want ik beschik niet over een digicam en ik zou toch graag foto's nemen als ik ergens naar toe ga. Ik zou er zeker niet meer dan 300 euro aan willen geven.

Alvast bedankt.

Jense777

Legacy Member
Waarschijnlijk krijg ik heel het forum over mij heen, toch doe ik mijn relaas.

Koop u de goedkoopste GSM. Dat doe ik ook. Mijn visie erop is de volgende, met enkele aandachtspuntjes:
- de gemiddelde levensduur is 2, met wat geluk 3 jaar bij de meeste GSM's. Of je nu een model van 400 EUR of van 100 EUR koopt, stevigheid scheelt hem bitter weinig
- een GSM dient voor mij nog altijd om te bellen en berichten te sturen. Als je iets anders wil, koop dat dan apart: misschien ietsje duurder maar betere kwaliteit
- het is niet onmogelijk om een GSM kwijt te spelen, 't is zelfs vrij makkelijk :P Als je moet kiezen tussen 100 EUR verliezen/laten pikken/... of 400 EUR, voor, want daar komt het nog altijd op neer, "maar" een GSM, dan is mijn keuze snel gemaakt...

Natuurlijk heeft ieder er een andere mening op, maar da's de mijne.

protnie

Legacy Member
Das dan jou visie derop :)

En nu graag paar mensen die mij wat GSM's kunnen aantonen, dank u.

..::SubZero::..

Legacy Member
Ik heb eigenlijk ongeveer dezelfde vraag dus zal ik ook in dit topic blijven :)
Mijn voorkeur gaat tot nu toe naar de Samsung D500, wel al ouder maar nu in promotie bij phonehouse voor 249€ (229€ bij ingave oude gsm).
Misschien is dat ook iets voor u protnie? Is er iemand die hiermee ervaring heeft?

..::SubZero::..

Legacy Member
Die D520 lijkt mij ook sjiek ja, maar die is nog niet uit zeker ofwel?
Waar heb je die aan 299€ gevonden?

RealFlub

Legacy Member
mooie kwaliteit moet ik zeggen... (ook schonen auto die daar staat :p)

protnie

Legacy Member
Bedankt voor reacties maar ik ben de Samsung X660 tegengekomen en die kost 159,00 euro en is redelijk en nieuw en voldoet aan mijn eisen dus zal het wel deze worden denk ik.

Als er al iemand ervaring heeft met deze GSM mag je hier altijd zeggen wat je ervan vind.

GlEnN_87

Legacy Member
je zei dat je over geen digicam beschikt ----> beste keus SE K750i, maakt mooie foto's en is weeral gezakt in prijs (heb hem ook en het is een aanrader)
Foto kwaliteit van X660 is bijlange niet diegene van de K750i

FlameDB

Legacy Member
ik ben in 't bezit van een X660:
zeker aan te raden, zorg gewoon dat je aan een versie geraakt zonder vodafone op, dan is het echt een lekkere gsm als je 't mij vraagt:)

DiDoria

Legacy Member
Mijn voorkeur zou gaan:
D500
W550i

W550i is ZEER mooi maar alleen de camera valt tegen (domme CMOS :cry:) D500 heeft prachtige CMOS camera gewoon! En is eens iets anders dan alle andere gsm's ook.

mobile review kan je over de gsm's alles zeggen. (is mijn referentie site en in mijn ogen wel de beste). OF zijn er nog meer van deze sites?

madior

Legacy Member
ik ga vandaag of morgen achter mijn D500 gaan
wat zeggen jullie allemaal over de levensduur van een gsm?? ik heb een Nokia 3310, al 6 jaar lang en nu begint de batterij een beetje 'vermoeid' te raken, voor de rest werkt hij nog perfect
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan