Caracalla
Legacy Member
Ieps,
ik heb nu een 9800 pro
zou ik er goed bij doen om een 6600 te steken?
of een andere kaart van rond de 100€ op AGP? welke dan?
want ik zoek me er nu dood op en ik raak geen wijs uit aan al die nieuwe 3-D kaarten enzo... o.a. met die PCI-E enzo welke kaarten er op AGP bestaan en welke niet
alvast bedankt
ik heb nu een 9800 pro
zou ik er goed bij doen om een 6600 te steken?
of een andere kaart van rond de 100€ op AGP? welke dan?
want ik zoek me er nu dood op en ik raak geen wijs uit aan al die nieuwe 3-D kaarten enzo... o.a. met die PCI-E enzo welke kaarten er op AGP bestaan en welke niet
alvast bedankt