Archief - welke game tft kopen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cokeboy

Legacy Member
Ik zoek een goed TFT scherm voor wa op net te zitten en te gamen en films te kijken :D

tis niet dat ik elke dag 3uur games speel tis zo wa een afwisseling soms paar uur gamen dan filmke zien en voor de rest gewoon wa site bezien !

Maximum budget ong 400--500€

heb er eentje op het oog samsung 930bf

ben enkel aant twijfelen voor 19' 20 zit er veel verschil tussen of bijna niet te zien ???

en van wat rond te snuffelen ben ik ook niet wijzer geworden enkel nog minder zeker geworden !

voor de samsung gaan of zijn der nog beter en voor 19' 20 gaan ?

wie maakt me wat wijzer :help: :help: :help:

greetz

Jense777

Legacy Member
Ik denk dat die Samsung de beste prijs/kwaliteit biedt voor het moment:
367,00 EUR @ pixmania.be!

cokeboy

Legacy Member
ok bedankt

da iedereen zijn gedacht maar eens zet ben beetje leek op da vlak dus allee info is welkom :applause:

M0rpheus

Legacy Member
Ik heb zelf de Samsung 930BF en ben daar tot nu toe (2,5 weken in bezit) heel tevreden van!

cokeboy

Legacy Member
oke thanks mannen dan da gaat het diene worden :D

of der moest nu nog snel iemand zeggen dat er nog een beter schermpje zou zijn dan die samsung !

ga hem anders seffens halen

cokeboy

Legacy Member
of is deze mischien ook goed of slechter ?

Dell Ultrasharp 2005FPW 20-inch breedbeeld LCD-flat-panelbeeldscherm. Helderheid van 300 cd/m2, contrast van 600:1, reactietijd van 16 ms. Midnight Grey

@CobraX ja die ziet er ook niet slecht uit maar voor te gamen ook goed of toch iets minder ?

tja ne echte gamer ben ik niet moeilijk te zeggen soms game ik ne hele dag soms paar dagen niet snapje !!!

of ne andere van dell ook ne 20 welke dan beter kopen ?
greetz

CobraX

Legacy Member
cokeboy zei:
of is deze mischien ook goed of slechter ?

Dell Ultrasharp 2005FPW 20-inch breedbeeld LCD-flat-panelbeeldscherm. Helderheid van 300 cd/m2, contrast van 600:1, reactietijd van 16 ms. Midnight Grey

@CobraX ja die ziet er ook niet slecht uit maar voor te gamen ook goed of toch iets minder ?

tja ne echte gamer ben ik niet moeilijk te zeggen soms game ik ne hele dag soms paar dagen niet snapje !!!

of ne andere van dell ook ne 20 welke dan beter kopen ?
greetz

Dat scherm is goed om te gamen. Hier enkele reacties van mensen die een 770P in huis hebben...

Deze 6ms panelen zijn een hele verbetering op de 25ms MVA/PVA panelen van een paar jaar terug. Toch is er nog enigszins ghosting te bemerken, dit is echter op zulk laag niveau dat dit totaal niet storend is.
Dit heb ik gecontroleerd in de volgende veeleisende games.
Doom 3, Battlefield 2, Quake4, Quake3.

Een uurtje Halflife 2 gespeeld, zoals in andere reviews al werd gezegd is dit verwaarloosbaar, ik kom net van een CRT en ik kan op deze TFT weinig tot geen ghosting waarnemen, iets wat geheel niet stoort.

ghosting is niet tot amper aanwezig, in cs-source en hl² zie ik niks, ook niet in splintercell 1, in F.E.A.R. kan ik het zien in scene met kasten met zwarte en witte strepen + zwarte achtergrond, maar das ook niet storend...

Dus eigenlijk is er nog een klein beetje ghosting, maar totaal niet storend voor mij en ook niet in iedere game/level :)

Gisteren ook even CoD2 gespeel. En ik moet zeggen, gaat prima. Misschien iets ghosting, maar kon niet helemaal vast leggen of dat nou door het scherm kwam of door de verbinding of door mn VGA kaart. Maar het geen wat aan er was is helemaal niet hinderlijk.

cokeboy

Legacy Member
oke en hoe zit het met de dell schermen ook goed of ???

ben aant denken geweest kan toch tot 800€ gaan als het moet liever ineens iets groter

heb bang dat het niet zo groot gaat uitvallen anders en heb liefst een en groot scherm is ook fijn voor films enz op te zien dan heb wel ne tv staan hier maar kijk toch eigenlijk meer op pc dus !!

welke dell zijn dan de goed voor te kopen iemand ervaring mee ???

en is het ook mogenlijk voor tv kabel op zo een scherm of via pc gaan dan ?

:help:

Vitabis

Legacy Member
dell schermen zijn wel goed voor hun prijs (de > 20" dan),
meestal wel iets tragere reactietijd, maar goed genoeg voor spellekes
ge vindt genoeg reviews van die 2005FPW
denk zelfs dat die 2405FPW coaxaansluiting heeft

Deguchi

Legacy Member
De FP937s+, nog een populaire gamer TFT dankzij z'n prijs onder de 325 euro gecombineerd met prima prestaties dankzij het fameuze Samsung 8ms TN panel.

Ah, dus Benq werkt met Samsung onderdelen??
Soit, ik heb hier de Benq FP91G+ voor mijn neus staan en ben er tevreden van :)
Gewoon even knoeien om de juiste kleurbalans te vinden (even wennen als ge crt gewoon zijt), maar dat hebt ge snel gevonden.
Voor de rest; goede kijkhoek, helder, goed contrast en geen ghosting.

cokeboy

Legacy Member
vitabis wil je pm terug doen enkel zit vol bij u !!!

laat me eens iets weten als je het leest ga wel maffen om 12uur heb nachtpost gehad.


greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan