Archief - welk toestenbord is beter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hardcore gamer

Legacy Member
Ik ga binnekort een nieuwe PC kopen :niceone:
Maar ik ben aan het twijfele tussen da toestenbord van logitech met dat LCD scherm of de nieuwe Ideazon Zboard toestenbord????
Ik weet niet of iemand dat hier heeft? Maar mensen die dat hebben vinden die dat een goed toestenbord of zou ik toch moeten gaan voor da logitech toestebord:s

Please respon :applause:

the_dr@gon

Legacy Member
ga maar voor die Logitech toetsenbord, die Z-board vind ik een beetje onhandig (spreek uit ervaring)

Frado2005

Legacy Member
ik vind persoonlijk die logitech met lcd weggesmeten geld. De functies die ze allemaal opnoemen, kunt ge bijna in geen enkel game gebruiken, en hoeveel energie vreet da wel nie? Ik zou een tred lager gaan in toetsenborden.

Yank

Legacy Member
frado2005 zei:
ik vind persoonlijk die logitech met lcd weggesmeten geld. De functies die ze allemaal opnoemen, kunt ge bijna in geen enkel game gebruiken, en hoeveel energie vreet da wel nie? Ik zou een tred lager gaan in toetsenborden.
Hoeveel geld bedoelt ge? ;)

Frado2005

Legacy Member
Die me lcd? Kost 74 euro hier.
nen Logitech Media Keyboard Elite is ook nie slecht imo :)

Hasj_en_wietje

Legacy Member
Een toetsebord moete zeker niet teveel geld aan uitgeven. Voor get weet groeit er een oerwoud onder uw toetse. En als ge echt goe geluk hebt kapt ge er nog ne cola of iets dergelijk bovenop en dan ist helemaal om zeep :) Dus ik zeg, ga voor het goekoopste.

bollie69

Legacy Member
da van logitech is echt wel pimp idd, maar niet te verkrijgen als azerty.
Ikzelf heb een labtec toestenbordje, ultra dunne versie.
Kost 20€ of minder, echt content van.

RealFlub

Legacy Member
njah, moet da eens regelmatig kuisen eh ;)
keer alle knopjes verwijderen, wasmachine in, en terug erop zetten en tis weer goed voor ne jaar

hardcore gamer

Legacy Member
njah, moet da eens regelmatig kuisen eh
keer alle knopjes verwijderen, wasmachine in, en terug erop zetten en tis weer goed voor ne jaar


welk toestenbord bedoelt ge dan

hardcore gamer

Legacy Member
maar hebd bij de Zboard nie veel meer mogelijkheden op gebied van gamen of meen ik da maar:oink:
wie heeft er hier een Zboard?????
en is die er content van?

Mee

Legacy Member
Ik doe hier al 3.5 jaar met een heel goedkoop toetsenbord en da ziet er nog altijd mooi wit uit... gewoon af en toe uw handen wassen doet al veel :p:p.

HoLLyGHost7

Legacy Member
of koop zo een toetsenbord dat alle knopjes LCD zijn :d:p ziet er wet vetjes uit, maar kben wel de site daarvan kwijt :(

Davion

Legacy Member
Kzou een Logitech toetsenbord nemen, zijn over het algemeen zeer goed.
Hoort btw op Aankoopadvies.

enZiiime

Legacy Member
HoLLyGHost7 zei:
of koop zo een toetsenbord dat alle knopjes LCD zijn :d:p ziet er wet vetjes uit, maar kben wel de site daarvan kwijt :(
serieuze geldverspilling imo :p

nerioguykes

Legacy Member
Logitech heeft zeer goei keyboards hier komt niks anders binnen, en hoeveel ge der wilt aan uitgeven tja da hangt van jezelf af hé.
Maar duurder is daarom zeker niet altijd veeeeeeel beter hé.
Check Sig.

RealFlub

Legacy Member
hardcore gamer zei:
njah, moet da eens regelmatig kuisen eh
keer alle knopjes verwijderen, wasmachine in, en terug erop zetten en tis weer goed voor ne jaar


welk toestenbord bedoelt ge dan

ge kunt da me gelijk welk toetsenbord (allez als het geen zo'n lcd is of laptop)

saikoboarder

Legacy Member
goed ->logitech G15
goedkoop ->standaard tobo en er zelf een lcd in modden

Insaniacx

Legacy Member
Ben al een jaar dik content van menne logitech UltraX zalig design, stevig, typt zoals laptoptoetsen... En koste maar 25e indertijd.

Tegenwoordig heb je ook een UltraX Cordless Desktop, ziet er ook wel nice uit voor 55€ alleen spijtig dat je geen oplaadstation hebt voor je muis.

Deguchi

Legacy Member
Een gewoon logitech keyboard doet wat het moet doen voor mij. Paar extra knoppen zijn handig in windows, en het typt nog zalig ook.
LCD-scherm is inderdaad weggesmeten geld, want ingame zijt ge normaal gezien toch te druk bezig met het kijken naar u scherm. Voor de volle 18€ hebt ge al een keyboard dat meer dan voldoende is ;)

LaXozz

Legacy Member
Hasj_en_wietje zei:
Een toetsebord moete zeker niet teveel geld aan uitgeven. Voor get weet groeit er een oerwoud onder uw toetse. En als ge echt goe geluk hebt kapt ge er nog ne cola of iets dergelijk bovenop en dan ist helemaal om zeep :) Dus ik zeg, ga voor het goekoopste.
TIP DAARVOOR : niet eten achter uw pc ...

ik heb de logitech g15 toetsenbord dus met lcd schermpje en this een zalig toetsenbordje , het is inderdaad qwerty maar hij staat als azerty ingesteld :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan