Kazan
Legacy Member
Hi!
Ik ben van plan een i7 2600K van intel te kopen. Nu is de vraag ben ik dan best met geheugen dat draait aan 1333 Mhz of 1600 Mhz, of mss iets anders? ik zou gaan voor 2*4Gb. Mobo de p67 extreme4 gen3.
Nog een beetje een off-topic vraag, kan ik deze processor lichtjes overclocken met standaard koeling of moet ik echt een scythe mugen(bijvb.) aanschaffen?
Case bevat 2 fans.
Ik ben van plan een i7 2600K van intel te kopen. Nu is de vraag ben ik dan best met geheugen dat draait aan 1333 Mhz of 1600 Mhz, of mss iets anders? ik zou gaan voor 2*4Gb. Mobo de p67 extreme4 gen3.
Nog een beetje een off-topic vraag, kan ik deze processor lichtjes overclocken met standaard koeling of moet ik echt een scythe mugen(bijvb.) aanschaffen?
Case bevat 2 fans.



