joerynauwelaers
Legacy Member
Haai,
ik ben van plan nieuw ram aan te schaffen en ik dacht aan ram-geheugen van G-skil (of heeft er iamand betere voorstellen?) ik had DDR2 G-skil ram zien staan en ik vroeg me af of dit ram goed is, of de timings goed zijn etc (en of die timings echt belangerijk zijn?), en ofdat je het verschil hard merkt tussen DDR en DDR2? En kan iemand me ook uitleggen hoe het komt dat de timings van DDR-ram lager liggen?
DDR2 ram is toch beter als DDR, en toch is het goedkoper dat snap ik ook niet helemaal.
(Neem nu dit ram tegenover dit ram.)
Mvg, obli
ik ben van plan nieuw ram aan te schaffen en ik dacht aan ram-geheugen van G-skil (of heeft er iamand betere voorstellen?) ik had DDR2 G-skil ram zien staan en ik vroeg me af of dit ram goed is, of de timings goed zijn etc (en of die timings echt belangerijk zijn?), en ofdat je het verschil hard merkt tussen DDR en DDR2? En kan iemand me ook uitleggen hoe het komt dat de timings van DDR-ram lager liggen?
DDR2 ram is toch beter als DDR, en toch is het goedkoper dat snap ik ook niet helemaal.
(Neem nu dit ram tegenover dit ram.)
Mvg, obli

