Archief - Wat zou ik Kopen ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xitra

Legacy Member
Ello,
Ik was me zowat aan afvragen wat ik zou/kan kopen met 300€ ?
ik d8 miss. aan een PSP ?? of iets dergelijks kan iemand me ties aanraden ofzo??? :)

alvast bedankt :p

Peace :music:

RSSD

Legacy Member
Dit kan je inderdaad beter op het aankoopadvies zetten...
Het doet er mss ook goed aan om uw persoonlijke interresses te vermelden.

Thread moved...

Davion

Legacy Member
Wat wil je eigenlijk? iets voor PC? een handheld? een MP3 speler? uiteraard kun je ook nog steed sparen, later kunde geld genoeg gebruiken.

Ironpole

Legacy Member
Als je iets moet kopen omdat je toevallig wat geld hebt zijde niet goed bezig imo.
Spaarrekening is een mooi multimediatoestel.

smason

Legacy Member
damn, da's toch ook maar kopen om te kòpen? zet het op de bank, steek het in ne zok, whatever :p

moest ik zo 300 euro hebben zou ik het aan een goed doel geven (lol)

Dakantochnie

Legacy Member
Euhm...iemand met een luxeprobleem?
Koop u wat games, een PSP, een Iriver, een nieuwe graka, nieuwe tv, dvd recorder, nieuwe gsm, nieuwe kleren, doe een uitstap, geef eens iemand een cadeautje, koop wat nieuwe kleren, ....

Keuze zat toch?

NielsParedis

Legacy Member
smason zei:
damn, da's toch ook maar kopen om te kòpen? zet het op de bank, steek het in ne zok, whatever :p

moest ik zo 300 euro hebben zou ik het aan een goed doel geven (lol)
idd ik zou het op mijn rekening storten :niceone:

Dan krijg je in ruil heel veel geluk hahaha

FEW

Legacy Member
als ge ni weet wa ge wilt kopen, zet uw geld dan op uw rekening en laat het daar staan tot ge echt iets vindt wa ge wilt hebben.
ik haat mensen die zomaar kopen om te kopen :ironic:

GhO$T

Legacy Member
dus ge wilt eigenlijk niks echt graag, maar toch ga je maar iets halen kwestie van u 300€ kwijt te zijn :sop: goe bezig.

Als je toch zo graag geld door de ramen smijt stel ik voor dat je het laat wisselen in briefkes van 5€ en allemaal in de fik steekt... je gaat er minstens even lang plezier aan hebben als wanneer je de zoveelste gadget koopt die je eigenlijk toch niet echt wilde en bijgevolg direct beu gaat zijn :ironic:

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Ik zou er es stevig mee uitzetten.
Met Qlimax in het vooruitzicht zou het zeer goed te pas komen. En wees maar zeker dat da geld zou opraken ! (bij mij toch :p)

Xitra

Legacy Member
ok, met al da comments :p zal ik maar sparen eh :-D en wat dan komt komt eh :p
Bedankt voor de tips manne (k) :love:

enZiiime

Legacy Member
this is stupid, moest je vragen ik twijfel tussen gsmA en gsmB zou ik nog zeggen, of je zegt dat je goede gsm wilt met camera en dan vragen wat je kan kopen voor 300€

maar dit is echt erg...

Aangezien vader z'n harley davidon heeft verkocht krijg ik 3000€ ik zet 1500€ op de bank en 1500€voor nieuwe pc :) 4400+ 2048ram x7800 etc

Maarja, das n echt waste want dar hebde plezier van maar echt, ik heb 300€ en ik wet ni wa ik moet kope ROFL :')

Gade veel plezier hebbe van PSP?

Koopt dan ne psp!

ebde plezier van ne digi cam, koopt da, of ne draagbare dvd speler ofz damn

distinct

Legacy Member
Ik zou het op men bankrekening zetten en sparen tot ik weet wat ik echt zou willen kopen :unsure:

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
Je zou mij bv. een 150gig raptor kunnen kopen, da zal ook wel zoiets kosten zeker :), én je maakt er jezelf heel gelukkig mee, want je helpt een medemens!!

One-t|M@[hINe

Legacy Member
ik zou mij 63 pakskes L&M kopen,

of ne levensvoorraad tandenstokers


veel meer kunde me ¬300 nie doen he

tmagus

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
ik zou mij 63 pakskes L&M kopen,

of ne levensvoorraad tandenstokers


veel meer kunde me ¬300 nie doen he

cola sta in promotie mss goe koopje:p

never dirsty again :cool:

Roefus

Legacy Member
ik zou zo veel mogelijk rommel kopen om dan na een maand te zeggen, damn it daar had ik mezelf 100/100 voor kunne kopen op wiskunde op het einde van het jaar ^^

infernal

Legacy Member
een paar neptetten? Es langs de rosse buurt gaan en anders niet stoeffen met da geld hier, ge moogt het ook altijd in mij investeren! :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan