Heb ier ook nen Tuniq Tower 120 , houd mijn x3800+ zonder fan nog redelijk koel ( room 26 , cpu 36 idle en 46 stressed ) maar ik heb em gekocht voor mijn conroe omdat de results op XS zeer goed der mee zijn.
Daarna komt mijn Catharblokje der terug op , geen nood om phase 24/7 op die cpu's te zetten
Ahja wa is verschil tussen revisie 1 en revisie 2 ?