miky_way_
Legacy Member
ja, ik heb een vraag de pa van mijn vriendin wil een "zware" pc kopen van ne maat van hem maar hij kent er nikx van nu de prijs is 585€ wat ik kon horen en dus het enige wat hij wist was dus dat de processor van intel was en beschikte over 3.2 Ghz , 512Mb DDR , en video van 65mb meer weet ik ook niet maar is dit veel of weinig??? Tweedehands en windows xp home int engels
kweet dat dit moeilijk is om er ne prijs op te zetten maar wat zou je doen? greetz
kweet dat dit moeilijk is om er ne prijs op te zetten maar wat zou je doen? greetz