Rus'T.
Legacy Member
Ik heb vandaag min pc van tones ontvangen. Ik heb voor de pc een COOLERMASTER CENTURION 5 ALU BEHUIZING genomen: zie hier: http://www.tones.be/shop_product.php?idx=100103. Zoals je ziet in de pic bevat deze case een window. Nu dacht ik, dat deze window ook in mijn case zou zitten, maar dit is dus niet het geval. Het is die case, maar dan zonder window. Is dit normaal als je deze besteld, deze geen window heeft bij tones, heeft hier iemand al die case besteld, en was dit ook zo? Want, was dit een extra optie ofzo dat je dan misschien voor een meerprijs moest aanvragen ofzo? Ik dacht, het staat zo op die pic, maarja die window zit er toch niet in
.
kweenie hoor, help?
.kweenie hoor, help?

. Dacht nog dat die window niet standaard was, maarja die afbeelding missleid he
. Mrja, zonder die window is het ook nog een coole case heh
.