Archief - voeding

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

B4mb!

Legacy Member
k zoek een goei voeding voeding te kopen voor minder dan 100 euro:)
welke neem ik dan het best????????


op mijn grafka staat dat die minimum 400w moet zijn en 26ampere moet geven ofzoiet(het is een geforce 7800gt)

kzou liefst een van 480w willen nemen(of meer)

:confused: :confused: help mij:confused: :confused:

Moloch

Legacy Member
een deftige voeding van meer dan 480W gaat ge niet onder de 100euro hebben ze :)

kijk uit naar enermax/antec/ocz da zijn allezins al vree kwalitatieve merken, kheb mijne Enermax Noisetaker 485W gekocht in holland voor een goei 100euro, in belgie zal em wel 120euro+ staan

SMa

Legacy Member
zoek ergens een winkel waar ze LC Power verkopen
veel kwaliteit voor weinig geld
koop dan wel een "silent giant", want die voedingen worden imo goed warm
kzal er es een sensor in moeten plaatsen, de lucht die eruit komt is vaak warmer dan de lucht die uit men case komt (van cpu & vga)

B4mb!

Legacy Member
Naam Art.Nr. Prijs Aantal Subtotaal Aktie

NEC 4550 16X Black OEM
NEC_4550 €38.01
€38.01





Corsair 512MB DDR 400 Value Series CAS2.5
41401 €39.66
€79.32





Point Of View 7800GT Gamer PCI-E
pov7800GTX €271.90
€271.90





Maxtor 300GB 16MB SATA150 7200
MAX6B300SO €112.39
€112.39





MSI K8N NEO4 F S939
K8N_NEO4_F €73.96
€73.96





AMD Athlon 64 3700+ San Diego s939
AMD_3700SANDIEGO €212.39
€212.39




Subtotaal: €787.97
BTW: €165.47

Totaal: €953.44

t zou dit systeem moeten aankunnen

Davion

Legacy Member
Alle voorgestelde voedingen kunnen de config probleemloos aan :)

Geile Beer

Legacy Member
Hoi,
ni mijn thread, ma ivm geen nieuwe aan te maken, gebruik ik deze.

Ti's weer voor me "slaapkamer"-systeemke.

Ik heb nu: MSI Delta 2 K7N3 mobo
AMD Athlon XP 3000 Barton
MSI Geforce Ti4200 128Mb (thx SF|.MoRPHeuS :) )
512Mb DDR400
DVD-lezer
CD-RW
80Gb ATA HD 5200RPM

Nu dus nog ne case me voeding. Ik heb berekend da ik minimum 250W zal nodig hebben. Ik dacht aan deze omdat die (naar mijn smaak) heel chique is en een 400W voeding heeft: http://www.loveno.be/product/9519

Wel is deze goed genoeg? Want ik moet ook nog eens rekening houden met het budget. Max €60, ma ik betaal een bekke van mijn eigen cash dan maar mee.

Davion

Legacy Member
Tybotech is ubercrap, ge koopt u beter nen Antec Sonata II 450W, dan hebde tenminste een degelijke voeding, kost wel 120€.

Geile Beer

Legacy Member
Jullie hebben het mss niet begrepen, maar "Max €60" is me case erbij...

Yank

Legacy Member
Aopen QF50 serie lijkt me wel geschkt, bestaat in paar modellen (zien er beetje anders uit en andere kleur), komt met 300W voeding (kan ook 350W zijn, niet meer helemaal zeker). Prijs ligt bijna overal rond de 50€.

Davion

Legacy Member
Wij hebben het zeer goed begrepen, maar begijp ook dat je voor 60€ alleen maar brol hebt.

Geile Beer

Legacy Member
Ma, bekijk ff da systeemke. Da vraagt geen ubervoeding van 1000000W met gouden ventilators die je van 2cm afstand ni eens hoort. Ik weet ook wel dat een Tybotech 400W ùaar 300W in het echt geeft. Op zich zou dat toch genoeg zijn. En als ik later er een 6600GTke in zal steken, met meer ram en nogewa, dan kan ik toch gewoon een voedingske van 40EUR ofzo insteken.

Op mijn "hoofd"-PC heb ik een Antec TrueBlue 480W steken, ma in dees wil ik het zo goeikoop mogelijk houden. (En ni zegge da ik een 5de hands blanco case moet gaan zoeken :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan