[]ViCTOR
Legacy Member
ik ga zaterdag naar duitsland een videokaart kopen MAAR ,
welke ik heb deze in gedachte .
http://www.bora-computer.de/index.php?cmd=shop&funk=moreinfo&id=1598
http://cgi.ebay.de/Ati-Radeon-X850-...temZ8746154988QQcategoryZ107218QQcmdZViewItem
de tweede is wel ne link van ebay maar ik vond geen afbeelding.
het zal dus een van deze worden welke is de beste .
ik heb ergens gelezen dat die vivo dings nog beter zijn dan ne X850 XT PE.
is dat zo ?
welke ik heb deze in gedachte .
http://www.bora-computer.de/index.php?cmd=shop&funk=moreinfo&id=1598
http://cgi.ebay.de/Ati-Radeon-X850-...temZ8746154988QQcategoryZ107218QQcmdZViewItem
de tweede is wel ne link van ebay maar ik vond geen afbeelding.
het zal dus een van deze worden welke is de beste .
ik heb ergens gelezen dat die vivo dings nog beter zijn dan ne X850 XT PE.
is dat zo ?
