Archief - videokaart upgrade

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

toru

Legacy Member
Ik zoek een nieuwe grafische kaart van rond de 150-200 euro (iets meer mag ook maar niet teveel) Ik heb op dit moment een Asus ATi x600 XT. Maar deze blijkt ook te verouderen. Mijn enige wens is CSS serieus te kunnen spelen(zonder tweaks op low 100 fps flat proberen :)) en de nieuwere games op wat hogere detaillevel te kunnen spelen (zoals fear nu op low-mid, mag toch wel mid-high gfx worden vind ik :))


Dus, iemand voorstel ?


edit: pci-e offcourse :)

Davion

Legacy Member
Een 7600GT past prolly net in u budget en is een uitstekende graka :)

toru

Legacy Member
ik heb slechte dingen gehoord over de 7600GT, maar zou ik er ff mee voortkunnen (beetje alle games op high, nieuwere op mid, en vooral, css met 100 fps? :D)

HappyMan

Legacy Member
voor 219 hebt ge nen ATI X850XT. Als ge daar uw 100 frames nie mee haalt in cs zouek eens naar uwe cpu gaan zien... de frames van cs zijn namelijk zeer afhankelijk van uw cpu.

En Fear me nen X850xt moet toch ook lekker draaien ze... maar zoal davion al zei... die 7600 is idd ook een uitstekende keus hoor.

Edit:
Hmmm... uwe processor komt er pcies wel :)

stormsman

Legacy Member
toru zei:
ik heb slechte dingen gehoord over de 7600GT, maar zou ik er ff mee voortkunnen (beetje alle games op high, nieuwere op mid, en vooral, css met 100 fps? :D)
Slechte dinges gehoord over de 7600GT :confused: ??? zeer goede prijs kwaliteitkaart (wrs de beste prijs kwaliteitkaart op het moment).
Met die kaart zou je de laatste games tog vlot op medium/high details kunne draaien. 7600 GT is iets beter dan de 6800GS.

HappyMan

Legacy Member
die is ook iets duurder eh... kleine 20€ denk.... 6800Gs valt anders ook heerlijk te overclocken.. vf700 cu derop.. haalde mooie clocks hoor :)

Maar de technologie op die 7 series van Nvidia... toch lekker hoor :)

@ toru

wa voeding hebt ge trouwens steken... want die 7600gt zuigt wel aan u voeding hoor :) en ge zit ook al me nen 3 ghz eh :)

toru

Legacy Member
420 watt lees ik juist, no zoveel minder, en hopelijk geen probs :)


nu ben ik aant twijfelen, x1600 XT of 7600 GT ....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan