FEW
Legacy Member
ma tegen dan zijn er weer nieuwe high end kaarten met nieuwere technologien. dus dan is uwe high end verouderd (kijk naar directx 10 bijvoorbeeld).
ge kunt beter ieder jaar nieuwe midrange kopen, dan elke 2jaar high end. dat heb ik geleerd van mijn 6800gt!
maja, midrange is wel een pak trager als die xtx of 7950.
ik zou voor de 7950 gaan
ge kunt beter ieder jaar nieuwe midrange kopen, dan elke 2jaar high end. dat heb ik geleerd van mijn 6800gt!

maja, midrange is wel een pak trager als die xtx of 7950.
ik zou voor de 7950 gaan

