Archief - upgrade voor P4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stefaantje

Legacy Member
Mijn huidig systeem (zie pc één in sig) begint een beetje traag te worden. Hoe kan ik het relatief goedkoop een boost geven? (< &#8364;500?)
edit: het is een Northwood - overclocken zal ik niet doen

Davion

Legacy Member
Hoort op Aankoopadvies hé, moved.
Kzou een andere graka kopen, een GeForce 6800GT bbv, kost minder dan 200&#8364; @ www.dollarshop.nl

Indien de RAM DDR400/PC3200 is, kan je ook gaan voor:

MSI K8N Neo4-FI
AMD A64 3500+
GeForce 7900GT

Maar gaat prolly duurder uitkomen, ik zou het op de graka houden.

mOnKeYbUtt

Legacy Member
Ik zou pc canvas:p upgraden met een 7900GT, en die pc1 verkopen nu het nog iets waard is:d

SephirothSnake

Legacy Member
Nimeer upgraden. Sparen en eentje verkopen en binnenkort een conroe systeem aanschaffen.
Anders een 7800gs

duploxxx

Legacy Member
SephirothSnake zei:
Nimeer upgraden. Sparen en eentje verkopen en binnenkort een conroe systeem aanschaffen.
Anders een 7800gs

en jij noemt een conroe systeem kopen een goedkope <500eur boost geven.

grappig

de 7800gs is de betere keus op agp momenteel
een andere cpu zou ik geen prescot aanraden, dan kunde nog extra koeling en voeding kopen... en dacht dat northwood enkel gemaakt is tot 3,2 dus das ook niet zo veel verschil

SMa

Legacy Member
SephirothSnake zei:
Nimeer upgraden. Sparen en eentje verkopen en binnenkort een conroe systeem aanschaffen.
Anders een 7800gs
Waar haal jij voor €500 een moederbord, cpu, vga en dan nog wat ram?

Enige echte upgrade zou overstap naar AMD s939 zijn.

SephirothSnake

Legacy Member
SephirothSnake zei:
Nimeer upgraden. Sparen en eentje verkopen en binnenkort een conroe systeem aanschaffen.
Anders een 7800gs

Leer lezen. Ik zeg niet meer upgraden en door SPAREN. Dus dat je geld hebt om nieuwe pc te kopen.

Als je nu upgrade gaje binnen de korste keren toch weer meer willen....

And like i said 7800GS
.

stefaantje

Legacy Member
en voor hoeveel zou ik dan zo'n conroesysteem kunnen hebben?
pakweg midden 2007 (als vista en dx10 er zijn..)

SMa

Legacy Member
stefaantje zei:
en voor hoeveel zou ik dan zo'n conroesysteem kunnen hebben?
pakweg midden 2007 (als vista en dx10 er zijn..)
Mijn glazen bol is nogal onduidelijk over de prijzen van volgend jaar.
Mss dat iemand een betere heeft?

:ironic:

Mr. M

Legacy Member
stefaantje zei:
met een wilde gok ben ik ook al tevreden hoor:)
da kunt ge toch totaal ni gokken (1 jaar is (zeker in computerwereld) serieus lang, zeker voor prijzen van dingen)
wsl hetzelfde als dit jaar he
de prijzen van high end nu zijn de prijzen van high end dan +- en hetzelfde voor medium en low end

Mr. M

Legacy Member
gewoon omdat er nieuwe dingen uitkomen blijven de prijzen +- hetzelfde voor de goede dingen
natuurlijk voor een pc die ge nu 2000 euro betaald betaald ge binne e jaar veel minder (en ge kunt die mss zelfs ni eens meer kopen dan), ma em is natuurlijk tege dan ook totaal zo sterk nimeer als hij nu is

als je binnen een jaar wilt een pc kopen, begin 2 maand ofzo op voorhand of een maand op voorhand wat revieuws enzo te lezen over de dingen die ge wilt kopen en beslis zo wat te kopen (kijk ook natuurlijk naar hoeveel ge er wilt aan geven)
nu beslissen wa ge over een jaar gaat kopen is praktisch ondoenbaar (want er veranderd veel te veel)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan