Frado2005
Legacy Member
Zie mijn sig voor mijn huidige PC. Ik merk in games zoals bv BF3 dat mijn cpu telkens op 100% loopt, en ik gok dat mijn muis enzo hier doorlaggen.
De grafische kaart heb ik eerder dit jaar al upgegrade. Ik dacht dus om mijn mobo/cpu/ram up te graden.
Is het aangeraden om te wachten met upgradne, hoewel ik hoor dat die ivy bridge pas voor maart 2012 zou zijn?
Ik heb wel 'maar' een Enermax 550 W voeding, die nu wel alles kan trekken(en hiervoor zelfs de veel meer verbruikende 8800 gtx graka). Dus geen idee of dit nog steeds voldoende zou zijn?
Maw nu: q6600 3.0 ghz, 4gb DDR2 en een asus p5k-e wifi.
Het mag gerust ook iets overclock gericht zijn, maar wel tot een veilige hoogte(evt ook nieuwe cpu koeler?)
*edit2: http://screensnapr.com/v/uEtYRs.jpg
Dit zelf eens samengesteld met hier wat rond te kijken. Ervan uitgaande dat mijn voeding nog goed genoeg is.
Thanks
*edit: en een nieuwe SSD zou ik ook nodig hebben. Nu werk ik met Vertex2 40 gb, maar heb iets groter nodig.
De grafische kaart heb ik eerder dit jaar al upgegrade. Ik dacht dus om mijn mobo/cpu/ram up te graden.
Is het aangeraden om te wachten met upgradne, hoewel ik hoor dat die ivy bridge pas voor maart 2012 zou zijn?
Ik heb wel 'maar' een Enermax 550 W voeding, die nu wel alles kan trekken(en hiervoor zelfs de veel meer verbruikende 8800 gtx graka). Dus geen idee of dit nog steeds voldoende zou zijn?
Maw nu: q6600 3.0 ghz, 4gb DDR2 en een asus p5k-e wifi.
Het mag gerust ook iets overclock gericht zijn, maar wel tot een veilige hoogte(evt ook nieuwe cpu koeler?)
*edit2: http://screensnapr.com/v/uEtYRs.jpg
Dit zelf eens samengesteld met hier wat rond te kijken. Ervan uitgaande dat mijn voeding nog goed genoeg is.
Thanks
*edit: en een nieuwe SSD zou ik ook nodig hebben. Nu werk ik met Vertex2 40 gb, maar heb iets groter nodig.

