Archief - upgrade pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sele

Legacy Member
fortuneke zei:
welk scherm heb je ?

syncmaster p2270HD
maar zo als ik al kan zien zal het wel een kaart worden dat hier voorgesteld word.alternate plaatsen die ook meteen alles in de winkel of ben ik dan de pc paar dagen kwijt?

heb dus een bestelling gedaan bij alternate.
R6950 Twin Frozr III PE/OC (AMD Radeon HD6950
en een voeding van 600watt of zou ik beter 650watt nemen?

SpeedFreak.be

Legacy Member
sele zei:
heb dus een bestelling gedaan bij alternate.
R6950 Twin Frozr III PE/OC (AMD Radeon HD6950
en een voeding van 600watt of zou ik beter 650watt nemen?

650W als je er 2 in CF zet is mss 600W net te weinig. ;)

sele

Legacy Member
help!!!!
heb dus een voeding genomen van 600watt en de kaart ering gestoken alles aangesloten,maar nu brand alleen het lichtje van mijn moederbord en doet de pc gewoon niets al ik em aan zet :(,en als ik de start knop paar sec in duw en loslaad en terug induw,dan wil men voeding effe bewegen minder dan een seconde en dan doet em niks meer

heb al gezien dat de pci e zes gaatjes heeft en op de oude voeding ook maar was er 1 bij met 4 gaatjes en die 4 paste op de mobo,dus foute voeding voor dat soort moederbord?

nickcollyns

Legacy Member
zien dat er voldoende stroom naar moederbord gaat.Dus niet alleen de dikke kabel. Ook meestal nog een extra. 4 of 6 pins kweetnimeer. De videokaart zelf heeft ook stroom nodig. controleer alles nog eens goed

sele

Legacy Member
nickcollyns zei:
zien dat er voldoende stroom naar moederbord gaat.Dus niet alleen de dikke kabel. Ook meestal nog een extra. 4 of 6 pins kweetnimeer. De videokaart zelf heeft ook stroom nodig. controleer alles nog eens goed

klopt als ik die met 6 pins er afhaal dan draaid de voeding wel maar probleem is dat ik die 6 pins in een gat moet duwen da maar gemaakt is voor 4 pins en mijn voeding heeft er alleen 2 van 6pins

oke oude voeding er in gestoken en werkt nu,probleem is dat ik een extra koeling van niet kan aansluiten om dat alles is beslag is door de kaart,kan ik geen stuk kopen dat van 6 gaaten naar 4 gaat?dan kan ik de voeding nog gebruiken

probleem opgelost mag een slotje op,probleem was dat ik eerste de kabel voor de graka probeerde aan te sluiten op de procesor maar dan gezien dat sommige met 8 gaten aangelosten moeten worden en kon er 4 van maken :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan