Archief - Upgrade pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cryp

Legacy Member
Kheb dus net Oblivion en die was dus een stuk zwaarder dan verw8

Nu zou ik graag na paasvakantie mijn PC upgrade

d8 eerst gwn nieuw Gfx kaart ma nu nog een nieuwe AGP kaart kopen lijkt me nutteloos

ik had dit in ged8en

ASUS EN7900GT 256MB PCI-EXPRESS 7900 GT €314,00

MSI K8N NEO4-F SOCKET 939 €82,00

AMD ATHLON64 939 3500+ VENICE BOXED SOCKET 939 €212,00

Totaalbedrag €608,00

Prijzen van tones.be

Mijn budget zal wss ook ni veel hoger zijn

Davion

Legacy Member
Lijkt me goed, houd der wel rekening mee dat u voeding prolly te zwak is.

murrey

Legacy Member
ik blijf erbij.
neem een dual core en 2x1GB en 7900GT.
zal heel goed van pas komen bij oblivion :)

Dj_K!nkY

Legacy Member
Davion zei:
Das ook een pak duurder direct hé murrey.
beter wa meer geld uitgeven en wa langer verderdoen met u systeem dan elke keer moeten upgraden (kost u minstens even veel geld) :)

stormsman

Legacy Member
Kzou wachten met een upgrade (ik zie dat je een xp3000+ hebt met een 6600 GT). Volgens mij kan je daar makkelijk oblivion mee draaien.

Cryp

Legacy Member
Bwa Oblivion loop toch ni overal even vlot
En kmoet redelijk wa detail missen
sta nu op 1024*768 Med view distance allemaal off
En khaal mee moeite 35fps
meestal 20-30
en sommige stukn loopt em maar op 15fps

Dus iet wa te weinig

En kwil graag genieten van Oblivion op full detail

en murrey dan kom ik tege de 900-1000€ zoveel zalk ni verdien in 2 weken tijd



Mss zelfde als ik al zei maar dan met een X2 3800+ da zou mss nog net lukn
komk op zoon 700€

btw Voeding is 400W ma die zalk wss wel zo krijgen va mij pa

Cryp

Legacy Member
Hmm heb ff over geklapt mee me pa en die is van plan om een X2 te steken
Dus zou ik zijn A64 3000+ kunne hebbe
Kga dan plaats van 3500+,een 2gb ram kitje kopen
En dan later naar X2 overschakkelen

Lijkt me goed idee ni?

Setup zou dan zijn:

A64 3000+

MSI K8N SLI-FI SOCKET 939 €105,00

OCZ 2048MB KIT (2X1024MB) 400MHZ DDR GOLD GX XTC DUAL CHANNEL SERIES €250,00

MSI NX7900GT-T2D256E 256MB PCI-EXPRESS 7900 GT €322,70

Totaalbedrag €677,70

Of zou ik beter 2*CORSAIR 1024MB PC3200 Valueselect Nemen?
komk op €611,70

Cryp

Legacy Member
Dat dak ook al d8 want die OCZ is eig mee voor oc'n wat ik toch ni ga doen

Kheb daar vroeger wat problemen mee gehad :p
Ram die ne keer voor kloten was
CPU die ook is bijna naar zak was

Wat ik wel nog wel weten welke CL die CORSIAR eeft?

Cryp

Legacy Member
2.5 benk content mee :)

Bedank voor Replys en hulp iedereen ier mag een slot op
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan