Archief - Upgrade Game Pc voor Battlefield 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jm188

Legacy Member
lol als een upgrade van een q6600 naar een 2500K met nieuwe mobo en ram niet zou helpen zou het maar vreemd zijn

ATI

Legacy Member
Allez ik heb dus BF3 en ik draai alles op high alleen anti alliasing staat af en haal meestal 45fps soms zelfs 60 en dit alles op 1920 1200 resolutie,dus bij jullie scheelt er toch iets,mijn cpu is wel overclocked,maar niet veel eh en men videokaart is ook overclocked ,maar ook niet overdreven core clock 785mhz das al.

DoEsYm@n

Legacy Member
Met een beetje zoeken heb ik het probleem gevonden, de tweede videokaart is kapot.
Er zijn een paar plaatsen op de printplaat door gebrand. :s

Vriendelijke Groeten Nick

cantharides

Legacy Member
Opletten geblazen, draaide ook niet op m'n pc na installatie (ATI 6950), maar blijkt enkel windows 7 te ondersteunen. Heb ik maar gelijk een 7 besteld (wordt nu toch hoog tijd om te upgraden).

ATI

Legacy Member
DoEsYm@n zei:
Met een beetje zoeken heb ik het probleem gevonden, de tweede videokaart is kapot.
Er zijn een paar plaatsen op de printplaat door gebrand. :s

Vriendelijke Groeten Nick

Vermoede het al.

Opletten geblazen, draaide ook niet op m'n pc na installatie (ATI 6950), maar blijkt enkel windows 7 te ondersteunen. Heb ik maar gelijk een 7 besteld (wordt nu toch hoog tijd om te upgraden).

Vista sp2 en w7

Musk

Legacy Member
Als ik alles hier in dit subforum zo lees dan verdienen de pcboeren toch ook een aardige cent aan een release als Battlefield 3 :)

ATI

Legacy Member
Musk zei:
Als ik alles hier in dit subforum zo lees dan verdienen de pcboeren toch ook een aardige cent aan een release als Battlefield 3 :)

Daar mag je zeker van zijn! :D

Xtralecherus

Legacy Member
zijt maar zeker mijn onderdelen zijn ondertussen binnegekomen van azerty :D, juist nog wachten op de nieuwe reeks gfx kaarten en moet de 4850 het nog goed op low draaien. En helaas moet ik wachten tot maandag of later om mijn dvd van BF3 te ontvangen van game.co.uk :(

stryker000

Legacy Member
ik heb dus mn cpu, mobo en ram vervangen.. en ik moet zeggen: wat een verschil! nu draai ik met mn hd4890 alles op high (met 1650 x 1050) terwijl ik ervoor op low/medium amper speelbare fps haalde... nieuwe cpu helpt dus ook een pak!

ATI

Legacy Member
Tuurlijk BF games zijn nogal cpu afhankelijk,maar ik draai het ook al op high met men cpu van 2008 dus niet te klagen.

SXe

Legacy Member
Ik speel het maxed out (incl AA en die fancy HBAO of w/e) met mijn setup (zie sig) tegen een 40 FPS op 1920x1080.

stryker000

Legacy Member
ATI zei:
Tuurlijk BF games zijn nogal cpu afhankelijk,maar ik draai het ook al op high met men cpu van 2008 dus niet te klagen.

mn Q6600 was ook van 2008, het ging, maar niet goed genoeg voor mij :p

ATI

Legacy Member
stryker000 zei:
mn Q6600 was ook van 2008, het ging, maar niet goed genoeg voor mij :p

Ik heb wel een 9450 is beter dan Q6600 en mijn is wel overclocked niet zwaar maar toch doet wel iets eh.

Musk

Legacy Member
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe m'n OC'ed 5770's het nog gaan doen. Kzou toch High moeten kunnen trekken vermoed ik.

ATI

Legacy Member
Musk zei:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe m'n OC'ed 5770's het nog gaan doen. Kzou toch High moeten kunnen trekken vermoed ik.

High moet zeker lukken.Ik draai het al deftig op high en uw pc is beter dan mijne.Ik denk dat jij misschien zelfs ultra kan ,maar zonder aa.:D

soulreaper

Legacy Member
Vreemd met mijn rig kom ik bij "systemrequirementslab' nog niet in de buurt van recommended?

I7 920
6Gb Ram
ATI 5970
Ocz SSD
Corsair 750W voeding?

Is het game niet optimaliseerd voor dual GPU'S?

ATI

Legacy Member
soulreaper zei:
Vreemd met mijn rig kom ik bij "systemrequirementslab' nog niet in de buurt van recommended?

I7 920
6Gb Ram
ATI 5970
Ocz SSD
Corsair 750W voeding?

Is het game niet optimaliseerd voor dual GPU'S?

Nog niet komt nog.

B - MAXX

Legacy Member
Musk zei:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe m'n OC'ed 5770's het nog gaan doen. Kzou toch High moeten kunnen trekken vermoed ik.

Hoe hard zijn uw 5770's overclocked?
De mijne draaien op 900/1300 en haal min:30 max:70FPS.
Heb settings op auto laten staan. Alles high, alleen textures op ultra, geen aa.

*edit: pak een 60fps gemiddeld
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan