sixstripes
Legacy Member
Hoi,
Met de komst van BF3, Diablo 3,... ben ik van plan een "kleine" upgrade te doen.
Mijn computer bestaat nu uit het volgende:
-Asus 570 sli deluxe moederbord
-Amd Athlon 64 x2 6000+ (3Ghz)
-2 Gb ddr2 800 geheugen
-Asus blackknight 9800 gtx+ oc version
-creative extreme gamer geluidskaart
-windows xp
-600 watt voeding van OCZ
De games die ik nu nog speel zijn meestal oudere (COD 4 & 5, WOW, witcher 1) en draaien perfect op high settings. Het is niet echt noodzakkelijk voor mij dat alles op High staat en AA en AF ook nog voluit gaat.
De nieuwste game die ik bezit en speel is BF BC2 en die gaat zonder AA & AF en toch alles op high nog op ongeveer 45 fps en dat is goed genoeg voor mij.
Ik had gedacht om een Asus 560 Ti versie aan te schaffen en het geheugen op te trekken naar 4 Gb 800ddr2 en dan natuurlijk ook windows 7 te installeren. Mijn vraag is nu of dit zinvol is voor BF3 een beetje redelijk te kunnen spelen..en of de 560 TI op één of andere manier geen bottleneck vormt met de rest van m'n systeem...
Alle info of andere sugesties zijn welkom
Met de komst van BF3, Diablo 3,... ben ik van plan een "kleine" upgrade te doen.
Mijn computer bestaat nu uit het volgende:
-Asus 570 sli deluxe moederbord
-Amd Athlon 64 x2 6000+ (3Ghz)
-2 Gb ddr2 800 geheugen
-Asus blackknight 9800 gtx+ oc version
-creative extreme gamer geluidskaart
-windows xp
-600 watt voeding van OCZ
De games die ik nu nog speel zijn meestal oudere (COD 4 & 5, WOW, witcher 1) en draaien perfect op high settings. Het is niet echt noodzakkelijk voor mij dat alles op High staat en AA en AF ook nog voluit gaat.
De nieuwste game die ik bezit en speel is BF BC2 en die gaat zonder AA & AF en toch alles op high nog op ongeveer 45 fps en dat is goed genoeg voor mij.
Ik had gedacht om een Asus 560 Ti versie aan te schaffen en het geheugen op te trekken naar 4 Gb 800ddr2 en dan natuurlijk ook windows 7 te installeren. Mijn vraag is nu of dit zinvol is voor BF3 een beetje redelijk te kunnen spelen..en of de 560 TI op één of andere manier geen bottleneck vormt met de rest van m'n systeem...
Alle info of andere sugesties zijn welkom

)