Archief - Updating GraKa ? (aldi)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hawk

Legacy Member
k heb dus gisteren een aldi pc gekregen (dien van november, hebben ze gekocht & opzijgehouden).
Maar ik was aan't sparen voor eindelijk es zelf een pc samen te stellen. zal voor binnen twee jaar zijn dan.
Mijn vraag is : ik hoor dat die GFX kaart die in de aldi pc zit suckt, is't de moeite om gewoon een nieuwe gfx kaart te kopen en em in de nieuwe pc te steken ? zoja welke raad ge met diejen aldi config aan ?

aldi pc : http://www.medion.com/be/flash_nl/md8800/ausstattung.html

Edit : ik zou vooral games spelen in de genre van fear, WoW, AoE3 ect

fraCk

Legacy Member
6700 XL suckt niet die kan nog ff mee hoor :)
9800XL suckt toch ook niet ;)

Cranox

Legacy Member
Probeer eerst je spellen op deze kaart te spelen , als het blijkt dat ze te traag is dan kan je een upgrade doen.

SMa

Legacy Member
die kaart zit tussen de 6600GT en 6800GT
suckt dus zeker niet
de kaart in de vorige pc kan ook nog altijd goed mee (Radeon X740XL)

stormsman

Legacy Member
Zeker een goede kaart. Upgrade zou geldverspilling zijn !!!

Davion

Legacy Member
Kaartje is iets rapper dan de 6600GT, zeker niet slecht imo.

RealFlub

Legacy Member
njah, maar is speciale software van medion zelf, want is een speciale kaart eh.

FEW

Legacy Member
***ARF*** zei:
die kaart gaat da allemaal goed doen
geen probleem
in theorie suckt die kaart ni nee, maar mijn pa heeft die laatste aldipc en die loopt vaak vast in games door de warmte van die graka :)

SMa

Legacy Member
dan is dit wrs de eerste kaart waarbij dat moet
met de X740XL moet dat niet
achja... dat geklooi altijd met die nVidia drivers ;)

dan koop je je toch gewoon een nieuwe graka cooler?
bvb: Arctic Silencer +-20 euro's
beste wat je kan doen met een Aldi-pc is verkasten, zolang je pc in die te kleine kast zit zal je warmte problemen blijven ondervinden
men cpu temp, stressed, daalde 10° door men pc van kast te wisselen (ooit was men pc nog een aldi pc... :p)

Decay

Legacy Member
Kzou idd die gewoon verkasten en dan uw geld bijhouden en binnen 1-2 jaar u een bom van een pc kopen :)

FEW

Legacy Member
verkasten?
da zijn BTX kasten, met windtunnel dus :), er staat ne lcd op, alternatieve opstartknop voor alleen powerdvd,... EN ze zijn nog schoon ook ;)
zo een goei kastjes gaat ge ni rap vinde ze ;)
nieuwe cooler op graka lijkt me ook nog de beste oplossing :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan